اول موقع مصرى خاص بدعاية مرشحين مجلس الشعب المصرى 2014 اذا لم يتم التفعيل من الايميل الخاص بك سوف يفعل المدير اشتراكك بعد 3ساعات من اشتراكك

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

الاستاذ / رزق زغلول دياب - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 الدائره الثانيه مركز سوهاج (عمال)

انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 7 من اصل 9]

181 وفقك الله في الإثنين سبتمبر 27, 2010 2:21 pm

محمــــــود الــــــلازق

مراقب عام
مراقب عام

182 حاضرون ومبايعون للنائب/رزق دياب في الخميس سبتمبر 30, 2010 10:52 am

الوكيل_2015

الــعضــــويــــــة الـــذهــبـيـــــــة
الــعضــــويــــــة  الـــذهــبـيـــــــة
حاضرون ومبايعون ودعائنا بالتوفيق من قلب قلفاو

الروافع وونينة ونجع الشيخ حمد ونجع العرايا

والمزالوة ودمنو وباجاوالسطح الشيخ مكرم وتونس

سعداللة(والقرامطة)والعرابات الشرقية والغربية
ونجع الديرفوق الجبل وتحت الجبل
واولادعزاز ونجع تمام ونجع الشمندى واولاد نصيير
نشكركم جميعا
جميعا على مجهوداتكم الذى هى تدل علىوالجزيرة وماادراك مالجزيرة(رجالاصدقواماعاهدوا اللة علية) ولضيق الوقت نشكر جميع البلدان التى لم نتمكن من ذكرها ولكن هى فى القلب
اصل المعدن فهو اصيل اصيل لايتخلى عن خليلة

بالتقارب والحوار والمصاهرة والانساب والاحباب
وبالايمان المغلظة سناتى يوم الانتخاب من القاهرة ومن الجيزة ومن اسوان وحتى من جنوب سيناء الحبيبة مهما كلفنا الثمن لنرد شيئاولو بسيط من خدماتك ولمساتك الطيبة ولاننسى الذين وعد واكدو وحضر منهم البعض اول امس وهم تجار ومعلمين معلمين السادس من اكتوبر بالقاهرة
جميعا نحضر وجميعا نقول كلمة حق ونؤيد ونؤيد

نائبناالاخ المحترم السيد/رزق زغلول دياب

مصراوى

بص يارزق يازغلول دياب مشفتش حد فى الاعضاء ابوه ولا امه دعوله زيك يارزق زغلول وماشيه معاك ميه ميه اكيد فى حاجه (1)انك راجل محترم (2)انك طيب ومش خبيس (3)وبتحب الخير للناس (4)واهم حاجه فيك انك مستغليتش سلطتك فى الشر ومهربتش وسبت اهل دايرتك ومش كداب وعندك ثقه فى نفسك ومحبوب من الناس الكويسه كل الناس المحترمه فى جميع دايرتك مؤيدينك لدورة ثانيه يابو زغلول وف النهايه عايز اقولك حاجه انى اللى بيحبك من اهل الدايره كل المحترمون واللى عندهم مبدا وثقه فى نفسهم وربنا معاك وان شاء الله تاخدها العضويه مرة ثانيه وتنور المجلس مع ابو عز

عبد الله

الف مليون مبروك للنائب رزق زغلول دياب على العضويه الجديده للمره الثانيه على التوالى والله يانائب تستحقها بجداره العضوي مرة ثانيه[i][b][quote]

185 شكر وعرفان ..... من النائب رزق زغلو دياب في الأربعاء أكتوبر 06, 2010 1:57 pm

احمد محمود

بالاصاله عن نفسي ونيابه عن النائب رزق زغلول دياب
أتقدم بخالص الشكر وجزيل العرفان للساده أعضاء المجمع الانتخابي المحترمين والذين منحوني هذا الشرف الكبير والمسئوليه الكبيره التي اتضحت وتجلت معانيها في كم الاصوات التي حصلت عليها في المجمع الانتخابي الموقر والذي عقد بالامس والتي ستجعلني أبذل كل ما في وسعي من أجل خدمة ابناء دائرتي الحبيبه وأعاهدكم أمام الله أن أكون عند حسن ثقتكم بي
اخيكم .... رزق زغلول دياب

الوكيل_2015

مشكورين كل الشكر والشكر لكم

نشكركم جميعا على ماقمتم بة ونيابة عن ال دياب

وهذا شئ معترف بة انكم جميعا اهل للفضل علينا

واهل للخيرونقولها نائبكم منكم ولكم

نشكركم على حسن الاختيار لاخ احببتموة جميعا

وفقكم اللة لما فية خير الصلاح والنجاح

وفقك اللة يا سيادة النائب/رزق زغلول دياب

عبد الله

الف شكر لجميع اهالى الدائره الكرام على وقوفهم بجانبى وعلى مجهودهم الكبير الذى بزلوه داخل المجمع الانتخابى من اجل مصلحه الجميع وربنا يوفقنى على رد الجميل وعلى الموقف الرجولى الذى شاهدة من جميع اهالى الدائرة

الف شكر النائب رزق زغلول دياب
الفb] [/i][/[/font]

من غير زعل

اسلام عليكم انا عاوز اتكلم معاكم عن اخبار المرشحين عشان انا طول اليوم قعد علي قهوه في منطقه حسساسسة من الديره فلو سمحتو لي اتكلم معاكم من غير اى ذعل ممكن

ابوجاد

ياعم اتكلم وخد راحتك على الاخر ومن الاخر كده خلص الكلام والا انت معندكش اخبار والا القهوه الى سيادتك بتقعد عليها واللى فى منطقه حساسه فى الدايره ماحدش راح المجمع الانتخابى وعرف الى فيه ان الاستاذ النائب رزق ذغلول دياب قد اكتسح وبجداره بدون منافس وان شاء الله تعالى يوم 25-9-2010 سوف يقوم الحزب باعلان اسماء المرشحين بطريقه رسميه وان غدا ناظره لقريب واهلا وسهلا بكل الاراء وبكم جميعا ونلتقى بكم على خير ان شاء الله

ابوجاد

بسم الله الرحمن الرحيم
وان عدتم عدنا الحمد لله على الخير والرزق وها هو سعاده النائب رزق والشهير برزق الغلابه يقترب من العوده من جديد ليواصل ما بدئه من خدمات وانجازات لابناء الدئره الكرام انتظرووووووونا على خير باذن الله 2010 -2015 وكل عام والجميع بخير وسلام والى اجمل لقاء

من غير زعل

انا بسمع ان بعض النواب فى الديرة سمعتهم وحشه خالص من نحية التقرير بتع الامن يعني فهمت ان المرشح لازم يكون عليه تحرايات تعملها المركز عن المرشح وسمعت ان بعضهم سمعتة ذي الذفت غير الشعبيه كمان ذفت في ذفت وفى مرشح بيقول انا بحلم بالحزب عشان يزور الاصوات لأنه صرح انه مش عوز حجة من حد وفى بلدة بذات وفى واحد مرشح سمعت ان امه مش هتديه قالوا انة كبير ومش بيشوفه حد خالص ولا مرة وفى مرشح سمعت انة متفاءل ومرشح سمعت انة متهم فى العلج على نقفة دولة ومرشح سمعت انة بتاع سلاح ومسدسات وبنادق ومرشح عرفت انة شخصيته ضعيفة وانا احترت خالص يريت حد يوضح عشان اناتعبتت

192 النائب/رزق دياب باختيار الوحدات الحزبية في الثلاثاء أكتوبر 12, 2010 5:11 pm

الوكيل_2015

تايدا واضحا واضحا اليوم الثلاثاء2010/10/12
من جميع الوحدات الحزبية بدائرة مركز سوهاج

للسيد النائب المحترم/رزق زغلول دياب

الوحدات) وهى 26 وحده

عرابة ابودهب (2) وحده
العرابه الشرقيه (1) وحده
الجزيره (1) وحده
الحماديه (1) وحده
تونس (2) وحده
الشيخ مكرم (2) وحده
قلفاو او العمره (3) وحده
ادفا (1) وحده
نجع طرخان (1) وحده
نجع الدير (1) وحده
القراقره (1) وحده
اولاد عزاز (1) وحده
دمنو (1) وحده
المحامده البحريه (1) وحده
المزالوه (1) وحده
المحامده القبليه (1) وحده
ونينه الشرقيه (1) وحده
الروافع (2) وحده
الشيخ حمد (1) وحده
نجع العرايا (1) وحده

نشكركم جميعالاختيارنائبكم لدورة برلمانية ثانية

اسير الالم

فعلا يا استاذ وكيل /كان هناك تائيد غير عادى من جميع الوحدات للنائب /رزق زغلول دياب 000 الف الف مليون مبروك يارزق زغلول /على حب الناس ليك وتمسكهم بيك وتائيدهم ليك والله العظيم ماشيه معاك 100 /100 يارزق زغلول لانك رجل طيب ورجل خدوم ومتواضع ويكفى انك محبوب من جميع اهالى دائرتك وبالنجاح والتوفيق ان شاء الله cheers cheers cheers king king king

محمود محمد مجدى

حرام عليك يا اخ احمد علي هيا الانجازات النت كاتبها دي تنسبها براحتك لاي حد كده هتلنا مستندات بالكلام ده

من غير زعل

سمعة امبارح ان الحكومه لمت العمره عن جنب عشان سلاح وان المركذ كله عمرة لكن انااستغرت ان مفيش حد من النواب راح سال عليهم ولا اهتم غير مرشحين للانتخابات جديره لكن عندهم نائب ما سالش عن حد ايه السبب والوكيل بيقول الناس بتحب النائب يعنى هو مش بيحبه خالص عشان كده مرحش سال عليهم طب ده مش بذمة حرام

الوكيل_2015

في الخميس أكتوبر 07, 2010 7:04 pm
عبد الله

نيابه عن اهالى دائرة مركز سوهاج الكرام ابعث باقه ىمن التهانى للنائب رزق زغلول دياب لحصوله على اعلى الدرجات فى الاستبيان الذى قام به الحزب الوطنى منذ ايام وايضا لحصوله على اعلى الدرجات فى المجمع الانتخابى الذى عقد يوم الثلاثاء عصرا وعلى لسان اهالى الدائرة الكرام اقول لك الف مليون مبروك على***حب الناس ليك** وثانيا الف مليون مبروك على حصولك على اعلى الدرجات وان شاء الله تنجح فى الانتخابات وتنور المجلس للمرة الثانيه على التوالى

مقدمه من / اهالى دائرة مركز سوهاج الكرام

الاخ/من غير زعل

هذا التايد وحب الناس لسيادة النائب المحترم
رزق زغلول دياب
ليس نابع من سخص واحد حتى نقول يجامل ولكن من الاخوة الافاضل اهل دائرة مركز سوهاج
وهذا النموذج المدون اعلاة للاخ عبداللة قبلة احمد محمود وليس الوكيل وحدةوالكثيرون
وبرضة محدش هيزعل منك

النائب هو /رزق زغلول دياب lol! lol! lol!

من غير زعل

في حجة غييبه ديمن وانا حتي فسوهاج كنت فى قسريه سمعتهم قالوا السلاح ملا العمره على كل بيت فيها حتي بنادق الصين بها واللة استغربت لم وحد نط وقال ولو عوز بالقسط ممكن اجيبلك ووللاسف سمعتهم قالو هو سبب المصايب فى العمره وحد نط تني وقال هو بيقول انامش عوز حجة من حد انا نجح بحذب وطنى حتى بيقول كده علي بلدة مش محتجها وسمعت كلم كتير مش كويس وركبت موصالة وروحت ومش عارف بيتكلم عن مين|؟

سلطان البحار

الاستاذ من غير زعل
لو سمحت فسر كلامك كويس وابقا راجع الاملاء بتعاعتك علشان كل كلامك غلط ومش فاهمينة
وتحياتى للنائب رزق زغلول دياب رجل الخدمات والانسان المحترم الخدوم بالنجاح والتوفيق بأزن الله سبحانة وتعالة

الوكيل_2015

من غير زعل كلامة وكلة غلط فى غلط

من غير زعل

ولد خالي صلح الكلام الغلط انا كنت في القيسيرية اللي عند العارف وسمعة ناس في القيسيرية بتقول السلاح الآلي ملء العمره وبقي في كل بيت زي الثلاجة والمروحة وفي كمان انواع صينية فأنا استغربت خالص من الحكاية دي أن العمرة طول عمرها ما فيهاش الحاجات الخطرة دي راح واحد نط وقال ولو عاوز تشتري بندقية بالتقسيط اخوه بيبيعها بمقدم 200 جنيه بالقسط ممكن اجيبلك دلوقتي ووللاسف سمعتهم قالو هو كمان سبب المصايب فى العمره وواحد تاني نط وقال هو بيقول انامش عاوز حاجة من حد انا هنجح بتزوير الحزب الوطنى حتى بيقول كده علي بلده مش محتاجها وسمعت كلام كتير مش كويس وركبت المواصلات وروحت لبلدنا ولم اسألهم بتتكلموا على مين فيا ريت الأخ الوكيل والسلطان يفسروا هذا الكلام إذا كان في عندهم تفسير واسف على الغلط في الاملاء واشكر ولد خالي اللي صلح الكلام وانا بتأسف

الوكيل_2015

لاللمغرضين واصحاب الاشاعات والاقاويل

انتم تظلمون انفسكم

النائب/رزق زغلول دياب

202 النائب رزق زغلول دياب ......قادم بقوة في الثلاثاء أكتوبر 19, 2010 11:08 pm

ناجح زيدان

لقد شهد يوم الثلاثاء الموافق 12/10/2010 انتخابات الوحدات الحزبية لاختيار مرشح الحزب الوطنى و فى اثناء متابعتى اعمال الانتخابات و خاصة فى وحدة نجع النوارى الحزبية بقلفاو وجدت الناخبين يتوافدون على صناديق الاقتراع لاختيار اربعة مرشحين حيث تفرد النائب رزق زغلول بالصوت الاول لكل الناخبين بالاجماع و خاصة افراد عائلة آل عبد الله الذين يرفعون شعار ***( نعم نائبنا رزق زغلول دياب )*** وكذلك جميع اهالى البلد والدائرة على قلب رجل واحد يرددون شعار نعم نائبنا رزق....
ومن هذا المنطلق نستطيع ان نقول ان النائب رزق زغلول ......قادم بقوة
ناجح زيدان السمان زيدان عبد الله

ابوجاد

بسم الله الرحمن الرحيم
الى سياده النائب وكل من يهمه امره اريد ان احزرك من شخص من المفروض كما يزعم انه صديق لسيادتكم وهو من بلد قريبه منكم وهذا الشخص يطلق الاشاعات المغرضه وغير الصحيحه ضدكم يعلم الله انى دخلت معه فى مشاده كلاميه ولكنه من سماسره الانتخابات المعروفين للكل فى الدائره وللعلم هذا الشخص صديق مقرب من احد المرشحين فئات ويلازمه فى كل الاوقات وزميل عمل لاحد المرشحين العمال والشهير واعلموا جميعا ان يوم الحسم اقترب باذن الله تعالى وسوف يخزى الله الكائدين الخائنين وهذا الشخص كان عندما يرى النائب فى اى مناسبه او مكان كان يبوس ويهلل ويتودد ولكن اقول له ان مرشح الفئات بتاعك خلاص فشلت معاه والله يرحم ايام عمه دى كانت ايام وشوفلك حد تانى ارمى عيله العطاء واركب جو عربيتو واتجخى يا افاق ومش هاكتب انت قلت ايه على سياده النائب لان الكلام ده عبيط من شخص اعبط جاهل لا يفهم اى شى فى اصول الكلام ولا الحوار ولا السياسه وسسسسسسسسسسسسسسسلام لكل اهل النائب ولكل محبيه فى سوهاج وخارجها مع تحيات اخوكم abogad

سلطان البحار

انا اشكر الشاب الجميل المثقف ناجح زيدان
وآل عبدالله نيابة عن النائب رزق زغلول دياب
وادعو من الله التوفيق
وربنا يخلى رجالة العمرة رجال المواقف الصعبا لئنى الرجال مواقف والعمرة كلها رجالة رجالة
ســـلطان البحار

سلطان البحار

الآخ بدون زعل
اولآ العمرة من يومها مشهورا بالمشاكل والسلاح مش من النهردا من زمان وبعدين اللى عاوز يشترى بندقية هيشتريها حتا لو بمليون جنية مش مستنى حد يجيبهالة ودى مش مشكلة النائب دى مشكلة الدولة لية الدولة مش مشددا على السلاح وعلى اللى يمسك بندقية تخدها منة ولو اطرت للفلكة زى زمان
هديك مثال
لو انتا اتعرضت لمشكلة لقدر الله وواحد ضرب عليك نار مش انتا هتروح تجيب بندقية وتضرب وتقول اسلمها اسلمها حتى لو شنقونى هضرب علشان كرامتى بين الناس ومش هيهمك حكومة ولا اى حد
وبعدين اللى عاوز يشترى سلاح بيشترية
وبعدين انتا رحت اشتريت من النائب سلاح ولا شفتة معاة سلاح غير الطبنجة المرخة بتاعتة اللى ما بتطلعش غير كل حين وحين ومتقولش حاجة انتا ماشفتهاش بعينك واللى يقولك النائب بيبع سلاح قولة انتا اشتريت منة او من اى حد من عائلتة آل دياب جميعا ياناس حرام عليكم الاشاعات دى
وبرضوا الاستاذ رزق نائب اليوم والغد على التوالى برجالة مركز سوهاج واختيار الشعب واختيار بلدة العمرة

206 دعوة من النائب رزق زغلول دياب في الأربعاء أكتوبر 20, 2010 1:51 pm

سلطان البحار

يتشرف النائب المحترم رزق زغلول دياب عضو مجلس الشعب بدعوة دائرة مركز سوهاج ومحافظة سوهاج لصلح عائلة( البوادر ) و ( الصوالح )بأولاد نصير تحت رعاية اللواء اركان حرب محسن النعمانى محافظ سوهاج
ومساعد اول وزير الداخلية اللواء احمد خميس مدير امن سوهاج
بالتوفيق يا سيادة النائب رزق رجل الخدمات وربنا يوفققك كمان وكمان وتصلح باقة اهالى دائرة مركز سوهاج ومحافظة سوهاج
ســـلطان البحار

البرنس 2

تائيد كبير للنائب /رزق زغلول دياب ---من اهالى دائرة مركز سوهاج عامه ومن شباب المحامدة والروافع خاصه ---ويتمنون له دوام النجاح والتوفيق

مقدمه مcheers cheers cheers king king kingن شباب / المحامدة والروافع

احمد محمود

فعلا مجهود ممتاذ للسيد النائب رزق زغلول في انهاء هذه الخصومه الثاريه بين افراد العائلتين
ولقد تابعت خلال اليومين الماضيين الجهد الكبير الذي بذله الاستاذ رزق زغلول وافراد لجنه الصلح من اجل اتمام هذاالصلح
ومن خلال هذا الموقع اتقدم بالشكر لكل من
اللواء عاصم حمزه رئيس مباحث مديريه امن سوهاج
السيد العميد عمر تاج مفتش مباحث مركز سوهاج
السيد المقدم علاء جلال رئيس مباحث مركز سوهاج
السيد المقدم وائل جمال مامور مركز سوهاج

ابوجاد

رزق الغلابه هذا هو اللقب الذى لازم السيد النائب من اول ايامه الى الان وحكايه انهاء الخصومات الثاريه فله فيها الصبق والرقم القياسى بدون منازع وهذا كله بلغه الارقام وليس اجامله وربنا يوفقه فى انهاء هذه المشكله بين كلا من البدوره واولاد سليمان(الصوالح) نجع الجمل اولاد نصير وربنا يتمم الصلح على خير وينصرك لان النصر من عند الله وسيبك من كل الكلام الى من الحاقدين والناقمين دى من الاخر عالم فشله

محمود فراج

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

إلي جميع أفراد مركز سوهاج : لقد رايت جميع وجهات نظركم المختلفة والمتعارضة

ولكن : يوجد شي بسيط جدا : لابد علي الجميع بأن ينظر إلي الوضوع بصفة عامة .... الكمال لله

من غير ما أقول ولا أحلف : يكفي النائب وعائلتة جميعا من الصغير للكبير يحترمون الجميع وليس في بلدهم فقط ولكن في جميع قراي مركز سوهاج

بكل ما أملك من قوة : نقول للجميع نؤيد ونبارك لنائب العمال علي التولي

والله والله والله : ناس محترمة وتستاهل كل خير وعمر ما حد عرفهم وإتعامل معاهم وقال عليهم غير كدا

ربنا معاك يا حاج : رزق دياب

وكالعادة نأتي إليكم في دوار العائلة ولكن الزيارة القادة تكون مثل زيارة 7/12/2005

أخوكم : محمود فراج _ العرابة Smile Smile

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 7 من اصل 9]

انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  الصفحة التالية