اول موقع مصرى خاص بدعاية مرشحين مجلس الشعب المصرى 2014 اذا لم يتم التفعيل من الايميل الخاص بك سوف يفعل المدير اشتراكك بعد 3ساعات من اشتراكك

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

الاستاذ / رزق زغلول دياب - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 الدائره الثانيه مركز سوهاج (عمال)

انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 3 من اصل 9]

emad elhosry

لا تعليق

emad elhosry

كان حلم وراح انساه وارتاح
انتبه الشباب قادمون لا محاله
ربنا يولى الاصلح

الجوال

انا لا اؤيد رزق زغلول دياب لفتره مراره جديده مدتها خمس سنوات

سلطان البحار

بكل الحب نؤيد رجل الخدمات ابن قلفاو
النائب رزق زغلول دياب
وانشاء الله رمز الجمل ويقولك ياجمل مايهزك ريح
واحب اوجة رسالة اللى النائب رزق واقولة يا نائب انتا نائب اليوم والغد انشاء الله

احمد ابو اليزيد

بامارة ايه نؤيد نائب
فضل 5 سنوات فى المجلس وما تكلمش
اتقو الله فى الناس الغلابه

ابوجاد

الى اخى الاكبر الاستاذ النائب المحترم الشجره المثمره دائما ماتلاقى صعوبات وتتعرض الى القذق من اصحاب القلوب المريضه فلا تنظر ورائك ولا تنظر الى التفهات فما يحدث من اشاعات مغرضه ما هى الازريعه وفتنه بينك وبين من احبوك واحببتهم والله معك ونحنو معك على طول الخط احمد جاد الحق حمد القنابره

ابوجاد

الى الاخ ابواليزيد النائب المحترم رزق ابودياب هو اول نائب فعلى عن دائره المركز ينحاز الى الغلابه وعامه الشعب وليس الى رءوس العائلات والاعيان وامشى فى اى نجع صغير فى البلد وانت هاتعرف ماهى كم الخدمات والانجازات المقدمه من سياده النائب لاهل الدائره وخاصه الفقراء مش كده والا ايه

ابوجاد

لا تلتفت الى الاشاعات ولا تمشى واراء بعض المزايدون وسماسره الانتخابات والذين لا ينفعون حتى انفسهم فانت رجل ذو صيت فى كل الدائره وكم يدهشنى ويسعدنى اننى كلما مشيت فى اى قريه او نجع فى دائرتنا اسمع انجازات وحكايات لقد صنعت لنفسك ولاهل صيتا واسما لم يصنعه اى عضو قبللك وكم ادهشنى ان خدماتك تعتدت مركز سوهاج فلقد كنت عائد من مركز ساقلته وعن طريق الصدفه البحته كان بعض الناس هناك يحكون عن انجازتك وخدماتك لهم فسر على هذا النهج ولا تلتفت الى ورائك ولا تسمع الى الاشاعات ولا الى المزايدون النافقون بارك الله فيك واكرم كما اكرم الناس وبالتوفيق يا رزق الغلابه والشعب اخوك ومحبك احمد جاد الحق حمد القنابره

ابوجاد

اسعدت الناس وافرحك يانائب اليوم والغد

محمد مصطفى سليم

كل المرشحين ناس محترمين احنا مش عاوزين الاحترام وحدة احنا عاوزين اللي يخدم
ربنا يولي الاصلح

سلطان البحار

الاستاز محمد مصطفى سليم
واللهى انتا تعليقاتك عجبانى خالص انتا كدا بتجيب من النهايا
وربنا يولى الاصلح

ابوجاد

الى الامام يانائب كل العصور

ابوجاد

بلاش الاشاعات المغرضه التى لن تنفع ولن تجدى واقول للاخ الجوال انت خلاص تعرفت والباشا رزق اكبر ومن اكاذيبك الواهيه والعضويه بحب الناس مش بالاشعات الباشا رزق خدماته على ناس كتير فى العمره وانت عارفهم مش كده والا ايه

ابوجاد

الى الامام ونحنو حوللك يا رزق الغلابه انت بفعل عضو الشعب لكل الشعب واللله معك ويكفيك حب الناس اغلى من كل شى فلا تلتفت الى الاشاعات المغرضه التى لا تغنى ولا تسمن من جوع abogad

عاصم حمد

شر البلية ما يضحك

عاصم حمد

الاخ الجوال كل كلامك صح و واقع كل الناس عارفاه و عايشاه ربنا يكتر من امثالك من الشرفاء
وربنا يولى الاصلح

اسامه جمال

ربنا يولى الاصلح

اسامه جمال

ربنا يهدى الجميع لاختيار الاصلح

ابوجاد

اهل وسهلا بابن عمى واخى الاكبر الاستاذ عاصم حمد معنا وانا اعلم تمام العلم انك من اشد مؤيدى وانصار السيد النائب وهو يعلم ميوللك ويعرف كم الود الحب الذى تكنه له ولجميع ال دياب الكرام وان شاء الله نلتقى فى ديوان عام ال دياب كى نبارك للعضو واهلهه ولنا جميعا abogad

ابوجاد

الى سياده النائب الموقر المحترم ياجبل ما يهزك ريح وانت صلب والصلابه فى ايمانك وايمانك فى تواضعك والتواضع هو شيمه العظماء كل الناس احبوك ولذللك اختاروك وسوف بحبهم يحتاطوك وفى الانتخابات سوف يعطوك ليس اصواتهم ولكن حبهم وولائهم abogad

ابوجاد

احبائى فى الله الاخلاص هو طوق النجاه والنائب المحترم هو رمز للاخلاص والتفانى لخدمه اهالى دائرته ورمز من رموز العطاء الى الامام والتقدم والرقى abogad

ابوجاد

ان لله رجال اختصهم بقداء حوائج الناس وانت منهم بلى ولكن من افضلهم يا نائب اليوم والغدabogad

الباحث عن الحقيقه

اهالى قريه باجا يؤيدون السيد النائب رزق زغلول دياب ويتمنوا له التوفيق ويشكرون له مساعيه الميده فى حقن دماء المسلمين وفقك الله يا سيادت النائب

الباحث عن الحقيقه

ال عبد المغيث بباجا يتقدمون بخالص الشكر للنائب رزق ويتمنو له التوفيق لفتره برلمانيه قادمه

العزازي

نائب اليوم والغد وبعد الغد انشاء الله

احمد ابو اليزيد

http://www.youtube.com/watch?v=njLMsfB6iIk
رابط حلقة نواب الصمت من برنامج الطبعه الاولى
الاخ ابو جاد بيغنى وبيرد على نفسه
لا تعليق

احمد ابو اليزيد

رابط حلقة نواب الصمت من برنامج الطبعه الاولى
لا تعليق

احمد ابو اليزيد

تحياتى للاستاذ الجوال
رابط حلقة نواب الصمت
على فكره الراجل عمل 6 مطبات فى قلفاو كتر خيره تعب مع الناس جامد
بس بصراحه اكبر مطب فيهم اللى قدام المندره اللى فى املاك الدوله اسف اللى هى مندرة النائب

مصطفى ابو السنون

صفر

http://www.facebook.com/mostafa.aboelsnoon

محمد الشاطر

فى البدايه اقسم بالله انا مش مع النائب رزق ولا بلدياته ولا انا كمان ضده بس من خلال رؤيتى للمنتدى
انا شايف انه فى هجوم شرس عليه علشان هوه على الكرسى وانا شايف انى اكتر من 80 % من اللى فى المنتدى من العمره او قلفــاو
ياجماعه سؤال بسيط والله
ليه كل واحد بياخد طريق انه يهاجم ولو كان عمل حاجه نقول ماعملش ولو كان ما عملش حاجه نقول عمل ما كل واحد ياخد طريق يقول انا مؤيد فلان علشان هوه برنامجه الانتخابى كذه وكذه وكذه وانا شايف انه هوه الاصلح علشان كده انا بأيده لكن نهاجم واحد علشان نرفع من شأن مرشح تانى عمر الانتخابات ما كانت كده ولا هتكون كده وفى النهايه ربنا يولى الاصلح

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 3 من اصل 9]

انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  الصفحة التالية