موقع مرشحين مجلس الشعب المصرى 2014
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اول موقع مصرى خاص بدعاية مرشحين مجلس الشعب المصرى 2014 اذا لم يتم التفعيل من الايميل الخاص بك سوف يفعل المدير اشتراكك بعد 3ساعات من اشتراكك

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

المهندس / يوسف عبد الفتاح البدرى - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة فوة ومطوبس(فئات)

ابوصلاح
علاء مغازى العتيقى
شباب الجزيرة الخضراء
محمد عطية
الكحلاوى النجار
teto31180
رابطه محبي علي العجواني)
موقع فوه الغد
الاستاذ السيد عبد المتعال
خالد حرقان
كتكوت
حسن مصطفى
حسن محمد على
هاني مصطفى
محمدعبد الله
amrozega
خميس داود
محمد البرعى
فلاح الانتخابات
mhmod yosf
حمدى غازى
محاسب محمد شريف المرشدى
حسن سعد
احمد طه
المدير
tamer el rweny
30 مشترك

انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية

هل للشباب دور فعال هذه الدورة ؟؟

المهندس / يوسف عبد الفتاح البدرى - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة فوة ومطوبس(فئات) Empty30%المهندس / يوسف عبد الفتاح البدرى - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة فوة ومطوبس(فئات) Empty 30% [ 118 ]
المهندس / يوسف عبد الفتاح البدرى - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة فوة ومطوبس(فئات) Empty70%المهندس / يوسف عبد الفتاح البدرى - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة فوة ومطوبس(فئات) Empty 70% [ 281 ]
مجموع عدد الأصوات : 399

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 3]

tamer el rweny

هذا العضو مطرود من المنتدى

يوسف عبد الفتاح البدرى
مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010
دائرة فوة ومطوبس(فئات)

المهندس / يوسف عبد الفتاح البدرى - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة فوة ومطوبس(فئات) Usuou_10

الاسم : يوسف عبد الفتاح البدرى

البلد : فوة

مهندس زراعى

السن : 32 سنه

مرشح لعضويه مجلس الشعب ( فئات ) عن دائرة فوة ومطوبس 2010

قبل التعريف

انا شاب من مدينه فوة احب بلدى كمدينه واحب مصر كبلدى

عانينا الكثير والكثير من المرشحين اللذين استهزوا بعقولنا وافكارنا واللذين يعملون لخدمه اغراضهم الشخصيه

الان حان وقت الشباب كى يقول كلمته

كى تسمعه الحكومه

نعم لمبادرة الاستاذ جمال مبارك

نحن الان الشباب اين نحن ؟؟؟؟؟؟

نرغب فى شباب تقود مصر فالشاب يتمتع بالحماس والتحمل

يعيشون مشاكل الشباب ويحسون بمتطلباتم وما يرغبون فيه

اقدم لكم احد اصغر المرشحين على مستوى جمهوريه مصر العربيه

المهندس : يوسف عبد الفتاح البدرى

هذا الشاب ابن المهندس : عبد الفتاح البدرى عضو مجلس الشعب السابق ( رحمه الله عليه )

الرجل الذى افنى عمرة من اجل خدمه الناس والذى لا يحتاج لتوضيح ما قام بعمله

والان جاء هذا الشبل من ذاك الاسد

الشاب الذى كان يخدم اهالى دائرته بكل حب ومنذ زمن طويل

منذ حوالى اكثر من ثلاث سنوات وهذا الشاب يفتح باب منزله كما كان ابوة يفعل

يفتح بيته لكل الناس من اجل خدمتهم

يفعل كل شيىء يقدر عليه من اجل خدمه الناس

ليس من فترة بسيطه كما يفعل كل مرشح

لا والف لا

منذ سنوات وهو يكد ويتعب من اجل خدمه اهل دائرته

نعم لك يا يوسف

نعم ليوسف البدرى

الشاب الجرىء

فيديو لاول جلسه يجلسها يوسف البدرى باحد احيء مدينه فوة
https://www.youtube.com/watch?v=ySPG2lOUs4E

المدير

المدير
الــمــديــر الــعــام
الــمــديــر الــعــام

المهندس / يوسف عبد الفتاح البدرى - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة فوة ومطوبس(فئات) Zyzoom10

برجاء وضع برنامجك الانتخابى
مدير الموقع

https://eltrsheheg.yoo7.com

3المهندس / يوسف عبد الفتاح البدرى - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة فوة ومطوبس(فئات) Empty الاختلاف فى الراى لا يفسد للود قضيه الثلاثاء يوليو 13, 2010 3:45 pm

tamer el rweny

اخى العزيز الذى قمت بالتعليق
اى ماضى الذى يتكرر ؟؟؟
اكيد انت اخ من مطوبس
انا هقولك على حاجه بسيطه جدا
ا ريت تنزل برمبال او منيه المرش او اليسرة وحتت كتير تانيه
عاوزك تسال ايه عمله يوسف البدرى فى الاماكن دى
انا طبعا مش هتكلم عن فوة لان انجازاته فيها كتير
بالرغم من عدم وجود حصانه او كرنيه
حرام ان تقزف الناس بالباطل يا اخى
عبر عن رايك بحريه دون التجريح
انا نفسى تنزل سوق الخضار فى مطوبس واسال البياعين هناك
انزل برمبال واسال الصيادين هناك يوسف البدرى عملهم ايه
اسال اى حد يعرف يوسف البدرى وخليه قول اللى يخلص ضمرة امام الله
يا راجل دا اتنين مرشحين من مطوبس اقسم بالله ما حد فيهم نزل فوة ولا مرة ولا قدم اى خدمه لاى ح
وبلاش نتكلم بقى عن عبد الفتاح البدرى لانك والله اكيد عارف انه راجل خدم وكان صادق
ايام تسمم الفسيخ يا حضرات
ناس بتموت
كانو فن الاعضاء
اللى جرى بالناس دى يوسف البدرى
والساده النواب نايمين
احنا مش ولتين يا اخى
احنا بلد واحد داية واحده
انا اما اعرف ان عضو عمل حاجه فى مطوبس زى موضوع التسمم ده فى فوة
والله هفح بيه اوى
لانه انقذ ناس كانت بتموت
ناس مسلمين
اما على اعاده الامجاد اللى بتكلم عنها دى
متاخدش حد بذنب حد دا لو كان ليه ذنب اساسا
شكرا ادارة الموقع
انا لست يوسف البدرى
ولكنى احد محبيه ومؤيديه
وساقوم بوضع البرنامج الانتخابى قريبا ان شاء الله

المدير

المدير
الــمــديــر الــعــام
الــمــديــر الــعــام

الاستاذ محمد شكر
انت وجهت انتقادك بتعصب
ارجو من حضرتك الهدوء فنحن نلتقى لنرتقى
وجهت سؤالك لكاتب الموضوع وقام بالرد عليك
ارجو الالتزام بقانون الموقع
مدير الموقع

https://eltrsheheg.yoo7.com

احمد طه

احمد طه
الاستاذ-احمد طه-مشرف محافظة الغربية

بالتوفيق ان شاء الله

حسن سعد

الرجاء من الجميع الهدوء وطرح رايه بموضوعيه فحريه التعبير عن الراى مكفوله للجميع فمجرد ان اقول لا لمرشح هذا ليس اساءه له بل هى حريه راى كفلها الدستور للجميع وانا من خلال هذا الموقع احيى الشاب يوسف البدرى واقول له لا لوجود مرشحين افضل واقوى وخدماته اوسع واوفر وهم اقدر منه على تحمل هذه المسؤليه.................................. لا ليوسف البدرى وعلى فكره انا من فوه

محاسب محمد شريف المرشدى

اهلا بيك ونورت الموقع
وبالتوفيق ان شاء الله

حمدى غازى

اللى عنده كلام يوضحه على المهندس بوسف ده شاب عمل حاجات كتير معملهلش لى حد من البنواب سواء العب والشورى واعضاء المجالس الشعبيه
وبعدين عيب قوى لما اكون قريب لاحد المرشحين واللى مكنش لهم اى دور زى الاستاذ خالد الشرقاوى قريب الستاذ فتحى اللى محدش يعرفه واللى عمله عبد الفتاح البدرى هو كان ايه هو اللى جابه عضو محافظه وبقى فتى الشرقاوى وحرام نضيع مججهود شاب خلال 3 سنوات من تاريخ وفاه والده هما المرشحين كل دول كانو فين فى الفتره السابقه مكنش فيه غير بيت البدرى الناس بتروح عليه وبعدين مين انت محمد شكر وخالد الشرقاوى منين انتو ومن هنا نقول نعم والف نعم ليوسف علد الفتاح البدرى والله يرحم والده لان كتير من المصالح او كل المصالح الموجوده بفوه ومطوبس سرجع القضل لله ثم للحاج عبد الفتاح ياللى لتقولو هو عمل ايه شوفو غيره عمل اسه وفرقو وبلاش تحيز

mhmod yosf

في بداية حديثي ارد علي الخ الزي يقول ان عبد الفتاح البدري وولده لم يفعلوا شئ فعندما نزهب للمستشفيات نجد انه لم تكن هناك مستشفي اصلا الا بوجود عبد الفتاح البدري وهل ننسي زيارة رءيس الوزراء عاطف صدقي وحجر اساس المستشفي الزيارة التي لم تحدث في التاريخ بدخول رءيس الوزراء بلد في اخر النهار ويطول الحديث في هزا الموضوع وعندما نزهب لاصحاب المعاشات والعاجزين الم يسلم عبد الفتاح البدري متوسيكلات للمعوقين وايضا لم يحصل عليها ناءب اخر وازا زهبنا للصيادين الم يؤجل عبد الفتاح البدري وولده موعد الازالات واعطاء الصيادىن الفرصة لكن بالله عليك الم يقف المهندس عبده في وجه رجال الامن لمنع هدم المضارب التي تتمتع بخيرها معظم القري المجاوره وايضا بعض المرشحين من وقف بجانب الفقير في حوادثه اهو علي ام يوسف يوسف الزي وقف لصيادين برمبال في ازالتهم وعندما تتحدث عن البلطجيه الزين يقفون مع يوسف البدري فاحزر فانك تسب اهل البلد كلهم لانهم هم الزين يقفون مع ولدهم يوسف البدري

mhmod yosf

اما بالنسبه للفلاحين لقد قدم عبد الفتاح البدري التسهيلات في سداد ديونهم للبنك التنميه عندما تحدث عن يوسف عبد الرحمن بوصفه السوبر مان الحديث الزي اسقط معظم الوزاره ولكن دلوقتي يوسف اللي نازل النتخبات مش ابوه فنحن اولي بالحديث عنه وليس والده الله يرحمه ولا تنسوا زلك

mhmod yosf

يااسيدي انته بتتكلم عن برنامج انتخابي في بلد مفيهوش مياه نظيفه الاولي اني اشغل محطه المياه التي قام بها عبد الفتاح البدري ام الاولي ان اقول اني ساعمل للشباب مشروع قومي غير قادر عليه احد وتتحدث عن برنامج انتخابي في بلد طرقه غير ممهده وصدقني انا عندي اقتناع ذي كتير من اهل البلدين ان المهندس يوسف البدري عنده اكتر من كده بكتير وربنا يسهل والبرنامج هيتم اعلانه قريب علي الموقع الخاص بالمهندس يوسف عبد الفتاح البدري اما بالنسبه للسيره الذاتيه فانها واضحه من المشاركه السياسيه مع والده المبجل والتعرف علي تفاصيل وادق الامور وطرق حلها منذ نعومه اظافره ولا ننسي تاريخ والده السياسي منذ خمسه وثلاثون عام منذ حريق مركز فوه 1985 وايضا شغل المهندس يوسف العديد من المناصب السياسيه ونحن بحاجه الي ممثل في مجلس الشعب يكون قادر عي حل مشكلاتنا ويكفي انه اصغر مرشح سنا في انتخابات مجلس الشعب ولكنه اكبر مقاما في الدفاع عن اهل دائرته وادعوك من هنا ان تكون احد مؤيدي المهندس يوسف البدري وان يكون لك نقد موضوعي بناء وغير هدام لمجرد ميلك لاحد المرشحين وان نتقابل عند هذا الشاب لنتحدث وناخذ باراء بعضنا وان يكون لنا دور في الانتفاضه التي تحدث ونشعر بها جميعا في المركزين لتاييد المهندس يوسف البدري ووفقنا الله واياكم الي ما فيه صالح الاعمال لنا ولبلدنا الحبيبه

فلاح الانتخابات

منية المرشد و بندر مطوبس و برمبال و عزبة عمرو و بنى بكار و اليسرا و اروس و الوقف و جميع قرى مركز مطوبس تبايع المهندس يوسف البدرى رجل المواقف الصعبة لأنه تربى فى بيت يصنع الرجال و كان والده عليه رحمة الله مثالاً للرجولة و الشرف و طهارة اليد

13المهندس / يوسف عبد الفتاح البدرى - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة فوة ومطوبس(فئات) Empty خدعوك فقالو ( ان يوسف البدرى ضعيف ) الثلاثاء يوليو 20, 2010 11:27 am

tamer el rweny

الشاب اللى الحماس واخدو ومش شايف ولا مرشح ينفع ده
ياخى اتقى الله انت دانت نيلتها على الاخر
هو ربنا قالك اقعد حط دماغك فى الرمل زى النعام واستنى اللى يحصل يحصل
دانت لو من فوة تبقى حرام تعيش فيها والله
الاخ التانى بتاع فتحى الشرقاوى
فتحى الشرقاوى عضو مجلس محلى محافظه
اقول انا بقى خدمات فتحى الشرقاوى
1 - وافق على دفع فلوس النظافه 10 جنيه المحل و 3 جنيه الشقه كل شهر
2 - عمل المضرب بتاعو على الاسفلت بدون اى حرم للطريق ماهو عضو مجلس محلى بقى
3 - حط لنفسو ميزان بسكول على شريط القطر وكانها من ميراثو الشرعى
4 - محدش شافو ولا حد يعرفو فى فوة غير عن طريق الصور
5 - واخد قرض من البنك بنص مليون جنيه صرفهم على الانتخابات بضمان الارض بتاعتو ( هيسدهم منين بقى الله اعلم )
6 - داير فى فوة يوزع فلوس وقال ايه بساعد الغلابه ( هيهى ) اللى بيشترى الناس بفلوس يبقى الناس فى نظرة رخيصه
7 - راح مركز الشرطه نظرا لان ابن اخته ظابط وخلى الشرطه تمسك العربيات اللى عليها صور يوسف البدرى ( هو ده بقى حلال ؟؟ ) طب بدل ما تعمل كده شوف حد يعملك زى يوسف
8 - نتيجه خلافاته مع ولاد عمامه على الورث نزلو محمد العجمى عشان مياخدش اصوات من نص اهله ( طب ياخى قبل ما تنزل انتخابات حل مشاكلك مع اهلك )
9 - مقعدش ولا قعده بعد اجتماع يوسف البدى ( ماهو لو قعد هيتفضح يوسف البدرى حضر اجتماعه اكتر من الف ونص راجل وفتحى اخرة فى القعده 20 نفر )
10 -اما حصل حادث الغرق بتاع الشاب ابن فوة كان البيه قاعد فى العربيه مستنى هانى بيه ابن اخته يبعتله تصريح الدفن مع عسكرى ويبقى هو اللى عملها ( واللى نزل الميه بنفسه طلع الولد وجرى بيه راح فين ؟؟ )
واخيرا فتحى الشرقاوى فى فوة = صفر
وفى قبريط لا يعادل 40% من اصواتها
ومن اهله عائله الشرقاوى = 50%
ويا عم الصندوق هيحكم فى الاخر ونشوف
واخيرا بشهد بكل امانه وصدق وامام الله
يوسف البدرى هو اقوى مرشح فى فوة ومطوبس وبدون منازع
والله يولى من يصلح

محمد البرعى

الواحد مش عارف يختار بين المرشحين كل واحد من المؤيدين فاكر ان مرشحه هوة الاقوى ويقول انزلوا الشارع وشوفوا هتلاقوة خدماتة بتتكلم عنة انا اولا مش بأييد حد لأنى انا لحد خدمنى ولاشوفت ان فى حد عمل حاجة علشان اديلة صوتى مع احترامى للمهندس يوسف وللمهندس على العجوانى وللمرشدى ولكل اللى نزلين .... بس اهوة الواحد اشترك فى المنتدى وهيشوف وانا لحد الآن لم اشترك فى التصويت لأن انا اللى هديلة صوتى دلوقتى هدهولة فى الصندوق... بس ليه باقى المرشحين فى الدائرة مشتركوش فى المنتدى .. الله يولى من يصلح

خميس داود

اولا انا اقول نعم للمهندس على العجوانى
ولكن
فى نفس الوقت ارحب بالمنافسة الشريفة واهلا بالاخ يوسف البدرى والا احمد سعد وكل المرشحين والشارع يختار
وارجو من الجميع عدم التجنى على احد
وعدم التجريح فى احد
وياريت نتكلم بموضوعية وبلاش التحيز
الا بيكون فيه شتيمة او تجنى
الاخ يوسف شاب محترم وكويس انه فكر فى الترشيح وغيرة كتير امثال المرشدى وزيدان شباب زى الورد
لكن انا فى الاخر برشح المهندس على العجوانى واؤيدة وربنا يولى من يصلح ومن يخدم افضل ومش عاوزين غير راجل يخدمنا
واجدد البيعة للمهندس على العجوانى

فلاح الانتخابات

أحب هل هذا الموقع ليوسف البدرى أم لعلى العجوانى يا ريت ننقد بموضعية و النقد هنا خاص بيوسف البدرى فقط و المفروض نحترم باقى المرشحين و أدعوا كل زوار هذا الموقع ينزلوا الشارع و يسألوا عن شعبية يوسف البدرى و يشهدوا شهادة حق
و أجدد المبايعة ليوسف البدرى رمزاً للرجولة و الشهامة و الفكر المحترم

فلاح الانتخابات

أبايع يوسف البدرى لأننى أثق فى تربيته لأنه تربى على يد واله المرحوم عبد الفتاح البدرى الذى رفض أن يدخل جيبه مال حرام و كانت أمامه الفرص كثيرة أيام أرض كوم دميس و جمعية زبيدة و عرض عليه عشرات الأفدنه و لكنه وقف و صمم على توزيع المتبقى من هذه الأراضى التى اغتصبت فى عهد من سبقوه و تم توزيعها على الناس الغلابة و اسألوا مالكى هذه الأرض ألان من أهالى جميع مركز مطوبس
و سأظل دائماً بدرى لأبد و سيكون يوسف البدرى هذا الشبل من ذاك الأسد نائباً للغلابة و البسطاء و يكفى انه شاب من سننا و إذا ما كانش عجبكم لصغر سنه أمامكم الكبير أحمد شلبى و الوسط محمد زيدان

mhmod yosf

الله ينور طريقك يا فلاح

فلاح الانتخابات

و ينورك طريقك يا أخ محمد
أنا عاوز أقول بإذن الله سنحتفل بنجاح المهندس يوسف مثلما احتفلنا بنجاح والده رحمه الله فى سنة 90 و فى سنة 2000 و انامتفائل لأن سنين النجاح تكون فى آخرها صفر أى صفر لكل المنافسين و أقول لكل الحاقدين هنريحكم و إن شاء يوسف ناجح بدون إعادة لإن لو كان بينتخب والده ألف فى أى بلد هينتخب يوسف 2000 عرفاناً منا بالجميل

amrozega

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الرجل المناسب فى المكان المناسب وهذا ليس مكانك

خميس داود

اقول للجميع ولمن يكتب باسم مستعار كن رجلا وبلاش الالقاب وكل واحد يتكلم عن نفسه وباسمه
اولا الانجازات لمن لا يعرف للمهندس على العجوانى كثير ولا تنسوا انه عضو مجلس محلى محافظة وفيه غيرة عشرين عضو فى مركز فوة ومطوبس يعنى هو واحد منهم ومش مميز عنهم لكنه استطاع ان يخدم
1- قدم طلب اقتراح برغبة فى مجلس محلى المحافظة لانشاء مدينة مطوبس الجديدة على مساحة 300 فدان وتم الموافقة عليه والتخطيط جارى للمدينة الجديدة
2- قدم اقتراح برغبة لانشاء مصيف مطوبس بطول 6 كيلوا متر وتم الموافقة عليه وجارى التخطيط فى المنطقة
3 - قدم طلب من اجل الموافقة على مد خطوط المياة للشرب فى جمعية حمدى حجازى بمساحة 11 الف فدان بطول 35 كيلوا متر وتمت الموافقىة والعمل جارى بها
4- ساعد بكل ما يملك فى رصف طريق مطوبس البرج وطريق مطوبس ابو دنيا
5- كان اول من طالب بتغطية ترعة الرشيدية بالبرج وتم العمل بها وتغطية جزء كبير منها
6- طالب بتغطية ترعة الخليج وتم بالفعل تغطية جزء منها امام الروس وجارى العمل من اجل استخراج اعتماد مالى لتكملة الجزء الباقى
7- اول من هب الى السيد المحافظ لكى يصرف اعانات للصيدين اللذين كانوا محبوسين فى ليبيا وتمت الموافقة على صرف الفين جنية لكل صياد من البرج وبرنبال وكان عددهم اكثر من 40 صيادا
8- المهندس على العجوانى هو من دعا لعقد مؤتمر لجميع المجالس المحلية من اجل مناقشة مصنع اسود الكربون المسبب للسرطان وادار المناقشة بجدارة وتم رفض المصنع من المنطقة الصناعية بمطوبس
9- هو من طلب لتوصيل التيار الكهربى الى جميع التجمعات السكانية الجديدة وايضا مياة الشرب
10 - ساعد المهندس على ايضا فى استخراج الاعتماد المالى من اجل تحديث محطات المياه النقالة مثل محطة ابو اسماعيل وبنى بكار ومنية المرشد
طلب فى مجلس محلى المحافظة بتوصيل مشاريع الصرف الى القرى وجارى العمل فى كثير من قرى الدائرة
11- المهندس على العجوانى غير ذلك متواجد بين الناس وهذا يكفية
المهندس على هو اول المواسين فى الاحزان وهو اول المباركين فى الافراح
13- المهندس على العجوانى كان سببا فى موافقة السيد رئيس قطاع الكهرباء على احلال وتجديد الكثير من القرى مثل الروس العقايدة ووعزبة العتيقى وغيرها كثير
14- المهندس على العجوانى لم يكن عضوا فى مجلس الشعب بل كان عضوا فى مجلس محلى المحافظة وهناك عشرون غيرة فى الدائرة ماذا فعلوا هم
هذه انجازات رجل بسيط ولكنه ملك قلوب الناس باحترامه وتعامله الحسن مع الجميع
مع تحياتى للجميع

فلاح الانتخابات

الأخ خميس انت نسيت على العجوانى هو اللى بنا السد العالى و هو اللى خطط لحرب 6 اكتوبر و هو اللى خطط لمشروع توشكا

تنبية اخير
العضو فلاح الانتخابات
برجاء عدم وضع ردود بهذا الاسلوب والالتزام بقانون الموقع
نحن نلتقى لنرتقى
مدير الموقع

محمدعبد الله

يافلاح المهندس على العجواني ساب بناء السد العالي ومشروع توشكي ليوسف البدري علشان يبنيهم وياريت كل واحد يخليه فى مرشحه ويتكلم بإحترام على المرشح التاني لان طبعا انته هتغلط اكيد هتلاقي ال يرد عليك
وياسيدي يامرحبا بالمهندس يوسف البدري اذا كان اصلح لعضوية مجلس الشعب ويامرحبا بالعجواني اذا كان الاصلح او مرحبا بغيرهم اذا كانوا هم الاصلح
فنحن نتمنى الخير لبلدنا بعيدا عن العصيبة
والتدني في الحوار

محمدعبد الله

تنبية
هنا موضوع يوسف البدرى
عاوز تساند مرشحك روح لموضوعة
تنبية اخير للاعضاء
كل عضو يخلية فى مرشحة
مدير الموقع

tamer el rweny

اذا طعنوك فى ظهرك فاعلم انك فى المقدمه
الناس اللى بتعمل دعوات لمرشحينها دى Very Happy
اظن ممكن تقول امجاد مرشحك الجليله فى التوبيك بتاعه
عندك انتقاد ليوسف البدرى قوله
عندك تاييد ليوسف قوله
بس بلاش بقى تقول المرشح التانى عامل وعامل

يا ريت ادارة الموقع تعذر العضو فلاح انتخابات
لانها معلش فعلا حاجه تغيظ
ده على كلامه ده مطوبس كانت صحرا وعلى العجوانى هو اللى بناها Rolling Eyes
اسف مرة اخرى ويا ريت الالتزام بالقوانين

هاني مصطفى

بصراحة انا مش من مؤيدي المهندس يوسف البدري وبأيد المهندس على العجواني لكن بحترم وبشدة وبكل امانة المهندس يوسف البدري ليس لاننى اعرف يوسف البدري ولكن لموقف حدث مع والدتى من والده المرحوم عبدالفتاح البدري

فاوالدتي تعذرت في يوم من الايام وهى بمدينة فوه واحتاجت للاتصال بنا وكانت قريبة من البنزينة الخاصة بالبدري ولا يوجد اى وسيلة اتصال اخرى ( لان الموبيلات لم تكن ظهرت ) ودخلت وطلبت من هذا الرجل الاتصال بالتليفون فما كان منه وهو لا يعرفها الا ان ترك لها مكتبه للاتصال بحريتها وبعد ذلك كان مصرا على ايصالها الى المنزل بسيارته الخاصة مع سائقه لولا اننى قدمت وشكرت هذا الرجل على صنيعه الطيب وهذا يدل على انه رجل محترم ولابد ان يكون ابنائه محترمين

وكنت انا أحد المؤيدين للبدرى فى الدورة سنة 2000 التي كان فيها عضوا بمجلس الشعب

وانا رغبت ان ادلى بشهادتي بكل امانة امامكم ولكن هذا لا يمنع اننى من مؤيدي المهندس على العجواني فأنا أراه افضل الموجودين حاليا او فى الوقت الراهن مع عدم الاساءة لاى مرشح مهما كان اسمه والاهم من ذلك كله ان نقول رأينا بكل حب واحترام بعيدا عن القذف والسب فجميعنا يرغب في التقدم لبلدنا وجميعنا يريد من يخدم
واحب ان اعبر عن رأي في مسألة مهمة ليس معنى ان يعبر احد مناصرى البدري عن انجازاته ان ذلك يقلل من المرشحين الآخرين وليس معني ان يعبر احد انصار المهندس على العجوانى عن انجازاته ان ذلك يقلل من المهندس يوسف البدري او الآخرين فياحبذا لو كان لكل مرشح انجازات لصالح تلك الدائرة

اكرر احترم بشدة المهندس يوسف البدري اكراما لوالده المحترم المرحوم عبدالفتاح البدري
وأؤيد بكل فخر المهندس على العجواني

وادعو مناصري المهندس على العجواني في حالة كون المهندس يوسف البدردي امام اى مرشح عدا العجواني ان يكون صوتهم للبدري

فما أجملك يافوه ومطوبس بالاتحاد بين مرشحين محترمين لتحقيق امال البسطاء في المركزين

خميس داود

انا قلت الف مرة انى اقول نعم للمهندس على ولكن لا اخطاء فى اى مرشح فاجميع فوق مستوى الشبهات والجميع من عائلات محترمة والجميع شباب زى الورد وعنده طموح
ولكن رغم ذلك يعلم الله انى لم اكتب اى عمل لم يقوم به المهندس على العجوانى والاوراق وتاشرات المحافظ على طلبات المهندس على موجودة
يعنى لم اتجنى على احد
الاخ الا بيقول السد العالى
الكل كان بيقول فين الانجازات ولما لقيتم الاعمال والانجازات
بدئتوا تتريقوا لانكم مش لاقين اى شىء تقولوه تانى لذلك اقول الاخ الا اسمه فلاح انتخابات ياريت يكتب اسمه الحقيقى ويقول هو من عيلة مين
ده لو كان صادق فى حبه ليوسف مش منافق وماشى مع كام مرشح
انا مستنى تكتب اسمك الحقيقى يا فلاح
ونعم للمهندس على العجوانى

فلاح الانتخابات

الأخ خميس داود ستعرفنى قريباً و تعرف إننى من أكبر عائلات مطوبس و ياريت تخليك فى موقع مرشحك لأننا أنصار البدرى محترمين و ما بنكتبش فى مواقع مرشحين آخرين و سأظل أكرر نعم و مليون نعم ليوسف البدرى هذا الشاب الواعد الذى كان من الأولى له أن يعيش شبابه و يستمتع بما انعم الله عليه و لكنه قدره لأن الله عز و جل أختص من عباده أناس لقضاء حوائج الناس فيوسف البدرى ليس فى حاجة إلى حصانة و ليس فى حاجة غلى المال و ليس فى حاجة إلى الشهرة و لكن محبى اسم البدرى هم اللذين دفعوه إلى ترشيح نفسه لأننا عرفنا والده و عرفنا أولاده فوجدنا فيهم الرجولة و الإخلاص و حب الناس الغلابة و لا يخافون إلا من الله
عكس المرشحين الآخريين إللى لهم ناس ناس

عدل سابقا من قبل فلاح الانتخابات في السبت يوليو 24, 2010 12:13 am عدل 1 مرات (السبب : خطأ إملائي)

فلاح الانتخابات

و أنا مش عارف هل الموقع مخصص للعجوانى و يرفض أى نقض له و لما يتم نقض يوسف البدرى مش شايف حد فى الموقع بيدخل و يعدل على رأيه

حسن محمد على

حسن محمد على

الموقع مش مخصص للعجوانى بس هى شعبية العجوانى

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 3]

انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية