اول موقع مصرى خاص بدعاية مرشحين مجلس الشعب المصرى 2014 اذا لم يتم التفعيل من الايميل الخاص بك سوف يفعل المدير اشتراكك بعد 3ساعات من اشتراكك

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

اعتراف بالمصلحة الشخصية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1 اعتراف بالمصلحة الشخصية في الأربعاء يوليو 21, 2010 6:08 pm

سلطان البحار

يا اخوانى زوار المنتدى الاستاز ابويوسف اعترف انى الاستاز مازن خدم واحد من قلفاو واخد حتة ارض املاك الدولة بتاعت واحد قريب المرشح الاستاز انور لما هيا كدا من الاول قبل النجاح امال بعد النجاح هتبقا اية انا متهيقلى كدا والله اعلم انى بعد النجاح هيعملوا بوابا زى بوابة الطريق الصحراوى ( الكارتة ) واللى ميعدى يدفع انا قلت كدا من الاول الحكايا مصالح شخصيا دا هيا لسا فى اولها شكلك استاز ابو يوسف جديد فى السياسة وقلبك ابيض وخايف على قريبك خالص
يلة ولسا ياما هنشوف

2 رد: اعتراف بالمصلحة الشخصية في الأربعاء يوليو 21, 2010 6:58 pm

ابو يوسف

مين اللى واخد حتة ارض املاك دوله انت فهمت غلط
الخدمه اللى عملها الاستاذ مازن النا الجرىء المتكلم ويشكر انه اوقف قرار النزع بتاع
الارض اللى كان قريبك النائب عايز ينزعها لمشروع الصرف الصحى ملكيه خاصه مش املاك دوله انت بتلخبط ليه فى الكلام من غير ما تفهم املاك الدوله فى قلفاو كتير جدا واولها مندرة النائب قريبك وانا مش قريب انور خطاب والله ومش قريب صاحب الارض بس كل معلوماتى عن الموضوع صحيحه وموثقه من واقع عملى فى مجلس قروى تونس واسال رئيس مجلس قروى تونس اللى النائب السابق قريبك قصدى النائب الصامت حوله للتحقيق لانه رفض التوقيع بالموافقه على النزع لان قلفاو فيها املاك كتير للدوله عايز تعرف اكتر اسال قريبك النائب وبما انه من نواب الصمت انا مستعد اقولك الحقيقه كامله ومستعد اجيبلك ناس اشترت فرص العمل من ابن اخو النائب و بعلم النائب و غير تخصيص الاراضى والناس اللى دفعت ولم يتم التخصيص ليها غير الصفقات الشبوهه اللى اتقبض عليها وغير الراجل السواق اللى شال قضية السلاح ومسجون حاليا وكله ده موثق واكيد وبلاش اللى بيته من قزاز يحدف الناس بالطوب عيب
ضحكتو على الناس مره بادب القرود اللى بتعرفو تمثلوه على الناس خلاص اتحفظ وما بقيش يخيل على حد وانصحك انك ما تدخلش فى نقاش مع اى حد عشان فى النهايه هتكون انت الخاسر وكمان موقفكم ضعيف وسىء جدا بلاش تفتح مناقشات مع اى حد الناس عارفه كل شىء اتعمل فيها ومش ناسياه
يا راجل حتى الحكومه والحزب فضح نواب الصمت انت مش مكسوف وانت بتدافع عنه

3 رد: اعتراف بالمصلحة الشخصية في الأربعاء يوليو 21, 2010 11:42 pm

سلطان البحار

يا استاز ابو يوسف من الزوق والادب انك ترد احسن من كدا ومش هقدر اقول اكتر من حسبى الله ونعما الوكيل فى كل واحد ظالم ما بيقولش الحق
وفى نهاية حوارى احب اقولك رد على الناس بطريقة احسن من كدا هيا من الاول قبل النجاح دا اذا ربنا اراد طريقة الرد بتاعتكم دى وعلى العموم الف شكرا يا اخى الفاضل
واحب اقولك تاى مرة النائب مش قريبى انا بشهد شهادة حق والساكت عن الحق شيطان اخرص
سلطان البحار

4 رد: اعتراف بالمصلحة الشخصية في الخميس يوليو 29, 2010 1:57 am

anwar khttab

الاستاذ العزيز سلطان البحار
اولا انا لا اعرف الاخ ابو يوسف
ثانيا بعد النجاح او قبل النجاح
المهم الصدق مع الناس والمتاجره بمصالح الناس امر لا يليق باى نائب ارجو ان لا نخرج عن الهدف الحقيقى للموقع ولا تحاول ان تستفذ الناس اما موضوع الارض املاك الدوله تسال عنها حد يكون يعرفها
بصراحه انا بستغرب انت ليه مش موضوعى فى مداخلاتك ودائما تعليقاتك يشوبها التعصب الغير مبرر لاحد المرشحين
يا اخى العزيز نحن بصدد منافسه شريفه الكل فيها كسبان وصدقنى دائرة المركز دائره محترمه وعلى درجه كبيره من الوعى ومعطيات وظروف هذه الدوره تختلف عن الدوره السابقه
والايام بيننا
تقبل تحياتى واحترامى

http://www.tebahelyoum.com

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]