موقع مرشحين مجلس الشعب المصرى 2014
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اول موقع مصرى خاص بدعاية مرشحين مجلس الشعب المصرى 2014 اذا لم يتم التفعيل من الايميل الخاص بك سوف يفعل المدير اشتراكك بعد 3ساعات من اشتراكك

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

الاستاذ / محمد فتحى العجمى - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة فوه ومطوبس (فئات)

5 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

محمد فتحى حسن العجمى

[font=Arial Black][i]إلى اهلى وعشيرتى واحبائى وأصدقائى بدائرة فوه ومطوبس الحبيبة الغالية عهد قطعته على نفسى امامكم ان اكون اخاً لكم وأبناً باراً بكم وصديقاً وفياً فى الرخاء والشدة وها هى الأيام تعطينى الفرصة لأثبت لكم العهد وامد يدى إليكم وأقول لكم صوت الشباب يناديكم لنحقق حلم الشباب وآمال الشباب وآمال كل اسرة تحلم بمستقبل أفضل لأبنائها ومن هنا أقول لكم بكل حب أننى احتاج إلى تأيدكم وقوفكم بجانبى لكى نعبر بدائرة فوه ومطوبس نحو مستقبل أفضل وغد مشرق وانا على يقين بأن الله سوف ينصرنى بكم بعد الإستعانه بالله والتوكل عليه فهو نعم المولى ونعم النصير والله أدعوه ان يوفقنا جميعاً لما الطريق المستقيم
أبنكم وأخوكم
محمد فتحى العجمى
باحث قانونى بوزارة العدل
لعضوية مجلس الشعب عن دائرة فوه ومطوبس
فئات 2010

نعم جمال لمصر

محمد فتحى حسن العجمى

بسم الله الرحمن الرحيم
وبه نستعين والصلاة اولسلام على أشرف المرسلين
اولاً : اهنىء الأستاذ / محمد فتحى العجمى على خطوته الجميلة بترشيحه لعضوية مجلس الشعب لعام 2010 وأقول له بكل صدق اننا معك وبجانبك وورائك وامامك ولن نتخلى عنك ودايما معاً للأمام بك ونتمنى من الله أن يكلل جهودك بالنجاح والتوفيق للوصول إلى ما تتمناه ولما فيه خير كل من مركزى فوه ومطوبس بكل احيائها وقراها وميادينها .
ونحن على يقين ان الله سوف ينصرك وما نصرك إلا بالله .
نعم لك ولصوت الشباب القادم بكل حماس ونزاهه وشفافية ونعم لأبن بلدنا الغالى العزيز ونعم للصوت الجرىء ونعم لمحمد فتحى العجمى أبنا واخونا وصديقنا نعم ثم نعم ثم ألف نعم .
يؤيدك ويبايعك ويرشحك كل من اهالى مدينة فوه وتوابعها بدءاً من ( العلوى - الكوادى - مشروع المياة - منية الأشراف - قبريط - السالمية - الأصلاح البحرى والقبلى - وعربان - الحجر - ابو عتمان - الكابينه - المكنه - أبو دراز - دخيل - فريال - أديون - الأمير - الزوامل - المنشية المستجدة - المنشية وعزبة مدحت والروضه - والمديرة - والهكس - كرارة- سنديون - شمشيرة - الرميلى - الكبيرة - )
وعن مطوبس ( الخليج البحرى والقبلى - الروس - الزورات - السلاهبه - أبو زيد- ابو عقادة - المعالفة - الخضرا - الحملة - الزهراء - السخاينه - البرايشة - المصرى - الزعيقى - الطبايخه - القويعه - الإصلاح - برمبال - معدية مهدى - منية المرشد- البكرية - سراج - عزبة عمر - الشاعر - القنى - )
وفى النهاية نقول لك على بركة الله سير ونحن معك معك معك معك
أبناء دائرة فوه ومطوبس

كتكوت

مين حضرتك
ومين يعرفك
ونازل لمين
وعشان مين
وكنت فين قبل كدا
ومحدش شاقك يعنى
ولا سمع عنك حاجة
ولا عملت لحد خدمة
ولا حليت مشكلة
ولا جريت ورا حد تعبان
ولا خلصت لواحد موضوع
طيب هتترشح ليه
وعايز ايه
ونفسك فى ايه واحنا نجبهولك
من غير أنتخابات ولا غيره
وتريح نفسك من الهم دا كله
يا عم الحاج دى لعبه كبيرة
لعب مع الكبار
الكبار أوى
الناس المخضرمة إنتخاابات
ولو عملنا مقارنه بينك وبين الناس التانية
مثلا يوسف البدرى واحمد شلبى
وفتحى الشرقاوى
ووليد الفار وباسر رجب والعجوانى دى كلها اسامى كبيرة وليها تاريخ وخدمات وطول عمرها بين الناس
طيب انتا فين من الناس دول
لو سمحت يا سيادة المرشح تراجع نفسك
اسئلة لحضرتك
ماذا فعلت للناس ؟
وما هو تاريخك ؟
واين كنت ؟
ياربت نلاقة اجابات صريحة على كل الكلام دا ؟
وهنرجع نتكلم تانى بعد كدا

كتكوت

الأخ كتكوت انا بحترم رأيك وبشكرك على انك كتبت ليا الكلام دا لنه فى حد ذاته شرف كبير ليا
وأول حاجة هعملها هحوش عندك الحدايات اللى بتتمثل فى المرشحين اللى بيدوك الطعم
امام بالنسبة للأسئلة
انا موجود وبعدين لو الصغير مطلعشى الكبير هيتوحش واول واحد يدوسه انتا يا غلبان ياللى متساق وياللى لسعه طالع من البيضة ولو ملقتشى اللى يحافظ عليك مش هيطلعك ريش
وأخيراً بعد فاصل الضحك دا انا عن جد نازل أخدم بلدى وأهلها لكن بحترم رأيك جداً
والناس اللى ذكرت اسمهم فى المقارنه ناس بحترمها وعلى دماغى من فوق بس أحصل ربع فرصة من الللى حصلوا عليها وانا أعمل اضعاف أنجازاتهم
وشكرا يا كتكوت ياأبو الليل

كتكوت

اولا بشكرك يا سيادة المرشح على ردك بس ياريت بعد اذن السيادة تختار الفاظ سعادتك ايه لهجة التريقة دى ابو الليل وابو النهار انت بقى اللى جاى تنوب عن الناس

وبعدين عشان بقول رايى ابقى متسلط من حد
لالاسف الشديد شكلك جديد اوى اووووووى

بقى انا اللى لسه صغنون ومطلعتش من البيضة

اولا انا 37 سنة ثانيا مش انا اللى ينداس عليا الخوف عليك انت يا غلبان

وبرضو سبت المهم وجاى تقول ضحك وهزار وابو الليل

فين يا سيادة النائب برنامج حضرتك الانتخابى

فين يا سيادة النائب نشاطاتك اليومية

اقول ولا كفاية

نلتقى بعد الفاصل

ال ابو الليل ماشى مقبولة يا حضرة العضو المنتظر

اسلام عبدالمطلب

انته مين ياأخ انته مع مين بالظبط

اول مرة اشوف واحد بيتكلم ويرد على نفسه اقروا كده هتلاقى كتكوت كاتب والمرشح العجمي بيرد بنفس الاسم What a Face What a Face What a Face What a Face What a Face ههههههههههههههه

حسن محمد على

حسن محمد على

هههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههه انتخابات مزرعة فراخ دى ولا اية

محمــــــود الــــــلازق

محمــــــود الــــــلازق
مراقب عام
مراقب عام

الاستاذ / محمد فتحى العجمى - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة فوه ومطوبس (فئات) Allah

برجاء كتابة البرنامج الانتخابى ووضع صورة

العضو / كتكوت
انت بتكتب فعلا وبترد على نفسك
أرجو ان تكون ايجابيا
فالمرة القادمة سأضطر لحذف مشاركاتك

الاستاذ / محمد فتحى العجمى - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة فوه ومطوبس (فئات) 15881603158515751604160o

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]