موقع مرشحين مجلس الشعب المصرى 2014
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اول موقع مصرى خاص بدعاية مرشحين مجلس الشعب المصرى 2014 اذا لم يتم التفعيل من الايميل الخاص بك سوف يفعل المدير اشتراكك بعد 3ساعات من اشتراكك

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

شكل النتدى

5 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1شكل النتدى Empty شكل النتدى الخميس أغسطس 19, 2010 12:26 am

محمد الشاطر

كل التحيه والتقدير لجميع اعضاء المنتدى الكرام

تلاحظ لى فى الاونه الاخيره ان شكل المنتدى بدا يشبه الشات
وكل واحد داخل المنتدى انا بأيد عمو وانا بأيد خالو وواحد داخل باسم فلفل وواحد نمنم

التحليل السياسى بدأ ينقرض ودى بداية الشعور بالملل من ناحية المنتدى احنا اشتركنا فى المنتدى لتبادل الاراء والافكار ونقول راينا فى المرشحين لكن بالاسلوب اللى حاصل ده .
فارجو من الساده اعضاء المنتدى الكرام ان نرتقى باسلوبنا فى المنتدى

2شكل النتدى Empty رد: شكل النتدى الخميس أغسطس 19, 2010 1:15 am

elshweakh

elshweakh

كل التحيه والتقدير أ.محمد الشاطر
انا معاك فى الموضوع ده وارجوا من الاداره والمشرفين
حذف الموضوعات التافهه
والتبيه بحذف العضويه

3شكل النتدى Empty رد: شكل النتدى الخميس أغسطس 19, 2010 9:55 am

عصام سابكو

عصام سابكو
مشرف منتدى سوهاج
مشرف منتدى سوهاج

الاخ المحترم/ محمد الشاطر انا أؤيدك فى ان المنتدى اصبح مثل الشات ولكن على الاخوه الاعضاء والمؤيدين للمرشحين ان يعرضوا برامجهم الانتخابيه وفى حالة نجاح المرشح ماذا يفعل فى السنه الاولى والثانيه والثالثه من خدمات عامه فى جميع الدائره من وظائف للشباب وانا اتحدى بعد النجاح ان يظهر لك العضو مره اواثنين على الدائره ؛؛
وربنا يوفق الجميع؛؛؛
خالص احترامى؛؛؛؛

4شكل النتدى Empty رد: شكل النتدى الخميس أغسطس 19, 2010 12:13 pm

سلطان البحار

كل التحية للاستاز العزيز محمد الشاطر
انا معاك فى الموضوع دة
ســـلطان البحار

5شكل النتدى Empty رد: شكل النتدى الأحد أغسطس 22, 2010 1:26 am

الغريب33

الاخ محمد الشاطر كل التحيه والتقدير يمكن الوحيد في المنتدي اللي مشاركاته مهمه هو قلم رصاص ولو اني نفسي اتعرف عليه والباقي جاي يا ولاد جاي بالبلدي تحياتي لكل اعضاء المنتدي

6شكل النتدى Empty رد: شكل النتدى الأحد أغسطس 22, 2010 4:08 pm

محمد الشاطر

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]