موقع مرشحين مجلس الشعب المصرى 2014
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اول موقع مصرى خاص بدعاية مرشحين مجلس الشعب المصرى 2014 اذا لم يتم التفعيل من الايميل الخاص بك سوف يفعل المدير اشتراكك بعد 3ساعات من اشتراكك

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

يريت المشرف يطبق الكلام على نفسه

طارق امام
antr abdelazez
ابو على
7 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1يريت المشرف يطبق الكلام على نفسه Empty يريت المشرف يطبق الكلام على نفسه الثلاثاء يونيو 15, 2010 9:42 pm

ابو على

المشرف يا اخوان لما الاخ الصعيدى كلمه وطلب منه الحياد منعه من دخول المنتدى واغلق اشتراكه وكمان يطالب بعدم الدخول باسماء مستعاره وهو اول واحد داخل باسم مستعار ولو كلامى غلط يبعت صوره البطاقه يعنى هناخد البطاقه علشان نعرف الاسماء ويريت يتقبل الكلام ملقيش نفسى لما ادخل ممنوع

2يريت المشرف يطبق الكلام على نفسه Empty رد: يريت المشرف يطبق الكلام على نفسه الأربعاء يونيو 16, 2010 5:10 pm

antr abdelazez

المشرف بيزعل لان حالته النفسيه مش مستقره ربنا يكون فى عونه القلق مخليه عصبى وبيرتكب اخطاء مسكين النائب هتترفع الجلسات ومش هيشوف المجلس تانى خلاص كل عضويه وانت طيب يا ابو على حقك عليا انا هو مضطر لكده وانت عارف المضطر بيعمل الغلط
ووممكن انا كده برضه اتمنع عادى

طارق امام

الساده ادارة الموقع المحترم
نشكركم علي هذا الجهد الواضح بالموقع وبعد ما تنازل السيدالمشرف عن الاشراف أرجو أن أنال ثقتكم في أن أكون مشرف سوهاج
وشكرا
طارق عبدالرحيم امام
سوهاج طما مشطا

4يريت المشرف يطبق الكلام على نفسه Empty دي مهزله الثلاثاء يوليو 06, 2010 8:40 pm

طارق امام

اين مشرف المنتدي من مشاركات الماضي الاليم المليئه بالاشاعات علي النائب رزق زغلول
مره يقول هو مريض ومره يقول هو في المانيا ومره يقول اتنازل واخيرا اخبرنا بوفاه النائب
يا جماعه عيب كده وعلي السيد المشرف المحترم اتخاز اللازم تجاه الماضي الاليم وربنا يصلح حاله ويهديه

5يريت المشرف يطبق الكلام على نفسه Empty رد: يريت المشرف يطبق الكلام على نفسه الثلاثاء يوليو 06, 2010 8:42 pm

احمد محمود

فعلا الحوار تدني في منتدانا لدرجه انني افكر في الانسحاب

6يريت المشرف يطبق الكلام على نفسه Empty رد: يريت المشرف يطبق الكلام على نفسه الثلاثاء يوليو 06, 2010 8:48 pm

احمد محمود

موتو بغيظكم

7يريت المشرف يطبق الكلام على نفسه Empty رد: يريت المشرف يطبق الكلام على نفسه الثلاثاء يوليو 06, 2010 10:47 pm

أيمن صابر الزيات

أيمن صابر الزيات
مشرف محافظة المنوفية
مشرف محافظة المنوفية

اسف جدااا لكل واحد من اهل سوهاج
لما حدث وسوف أتصرف انا
لاني صبرت كثيراااا وكنت بأحاول ان أحل كل المواضيع بثقافه سياسيه لكن الموضوع زاد عن حده

يكرر أسفي مره اخري

8يريت المشرف يطبق الكلام على نفسه Empty رد: يريت المشرف يطبق الكلام على نفسه الثلاثاء يوليو 06, 2010 11:47 pm

الغريب33

هي بصراحه مهزله وانا مع الاخ طارق امام

9يريت المشرف يطبق الكلام على نفسه Empty رد: يريت المشرف يطبق الكلام على نفسه الثلاثاء يوليو 06, 2010 11:53 pm

المدير

المدير
الــمــديــر الــعــام
الــمــديــر الــعــام

الاستاذ ايمن الزيات
برجاء الحذف الفورى لاى موضوع او رد قد يتسبب فى حدوث اى مشكله بين اى عضو او نائب او مرشح
ثانيا ارجو الغاء عضوية اى عضو يكون مصدر لاثارة الاشاعات والفتن فى الموقع
مدير الموقع

https://eltrsheheg.yoo7.com

10يريت المشرف يطبق الكلام على نفسه Empty رد: يريت المشرف يطبق الكلام على نفسه الثلاثاء يوليو 06, 2010 11:58 pm

أيمن صابر الزيات

أيمن صابر الزيات
مشرف محافظة المنوفية
مشرف محافظة المنوفية

السيد / مدير الموقع

لقد تم اتخاذ اللازم

واسف جدااا لما حدث من الاخ العضو ( الماضي الأليم)

أيمن الزيات

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]