موقع مرشحين مجلس الشعب المصرى 2014
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اول موقع مصرى خاص بدعاية مرشحين مجلس الشعب المصرى 2014 اذا لم يتم التفعيل من الايميل الخاص بك سوف يفعل المدير اشتراكك بعد 3ساعات من اشتراكك

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

الاستاذ / خالد اسماعيل ابوزيد - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 الدائره الخامسه مركز المحله الكبرى (عمال)

احمد الجمال
مدام هاله
احمد المسيرى
صقر
ام كنزى
العقيد
احمد الشهاوي
كرم راغب أحمد حسين
زهرة أبوزهرة
اللهلوبه
اداره الشباب والرياضه
عائلات الشيخ بالهياتم
أيمن صابر الزيات
sergany
sharkawy
محمود الشهاوي
احمد
احمد طه
المدير
احمد عبد الرحمن
elkonsol
fares
26 مشترك

انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  الصفحة التالية

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 11 من اصل 13]

احمد المسيرى

كل عام وانتم بخير
تحياتى للاستاذ خالد ابوزيد
وتاكد انك تمشى بخطى ثابته والله معك
يانعم الاخ والصديق
وانا من موقعى سوف ابذل كل مافى وسعى حتى تتمكن من الجلوس على مقعد العمال والفلاحين
وربنا معاك

fares

عن العمال فى الدايره الخامسه ناجح يا خالد يا ابوزيد
حالف وانت فى اول جلسه تعمل حاجه فى الدايره تفيد
ناجح يا ابوزيد باذن الله

fares

نناشد اهالى الدائره الخامسه من رجال ونساء وشباب الوقوف مع هذا الرجل المحترم الاستاذ خالد ابوزيد

fares

لقد قمت بوضع استفتاء للاستاذ خالد ابوزيد
وارجو منكم ان تشاركون برأيكم

ام كنزى

ربنا يوفقك وان شاء الله اشوف نتيجه الاستفتاء 100%

ام كنزى

السيد المدير ليه مش عارفه اعطى صوتى للاستاذ خالد

fares

الساده الحضور والساده المحبين للاستاذ خالد ابوزيد
لقد وضعت استفتاء للاستاذ خالد ارجو منكم ان تشاركوا فيه حتى يعلو صوت الحق
وكل عام وانتم بخير

مدام هاله

الله يبارك فيك يا اخى العزيز ويارب تنجح يا محترم
انا اتعلمت ازاى اعطى رأى فى هذا الموقع ولقيت ناس كتير بتكلمنى انتى دخلتى على صفحه خالد ابوزيد ولسه اليوم بس اللى عرفت ان فيه صفحه باسمك لابداء الراى فيك
ولكن راى ايه انت مش محتاج ان حد يقول فيك رايه فانت كالشجره كل ماتكبر تظلل على اهلهاوانت كالقمر يضئ لنا الظلام وانت النائب القادم باذن الله وربنا يوفقك يا محترم

مدام هاله

الله يبارك فيك يا اخى العزيز ويارب تنجح يا محترم
انا اتعلمت ازاى اعطى رأى فى هذا الموقع ولقيت ناس كتير بتكلمنى انتى دخلتى على صفحه خالد ابوزيد ولسه اليوم بس اللى عرفت ان فيه صفحه باسمك لابداء الراى فيك
ولكن راى ايه انت مش محتاج ان حد يقول فيك رايه فانت كالشجره كل ماتكبر تظلل على اهلهاوانت كالقمر يضئ لنا الظلام وانت النائب القادم باذن الله وربنا يوفقك يا محترم

sharkawy

انا مع مدام هاله انت مش محتاج استفتاء لانك بجد حققت ما لم يحققه اى مرشح من حيث المشاهدات والردود والكل معك من غير مصلحه فنحن نحبك لله ونبارك ترشيحك ولا احد يستحق المقارنه معك يا بطل

311الاستاذ / خالد اسماعيل ابوزيد - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 الدائره الخامسه مركز المحله الكبرى (عمال) - صفحة 11 Empty [color=darkred]عائلات الجمال[/color] الأربعاء أغسطس 18, 2010 9:40 am

احمد الجمال

احمد الجمال
ربنا لا تؤاخذنا بما فعل السفهاء منا

والله تاريخ والده يؤهله لهذا المكان فتوكل على الله ونحن معك

elkonsol

ياابن بلدى بنحبك وعاوزينك

احمد الجمال

احمد الجمال

الرجل المناسب فى المكان المناسب
هناك ميزه ممتازه فى الاستاذ خالد وهى انه معرف لدى الجميع وله علاقاته الممتده بين اهالى الدائره بالكامل اما الذى لا يعرفه فيسمع عن اخلاقه وادبه وسيرته الطيبه وهذا يسهل عليه الكثير
عندما نقول ان خالد ابوزيد مرشح نفسه فلا احد يقول من هو خالد كباقى المرشحين

اداره الشباب والرياضه

طبعا نوافق على ترشيحك وكلنا معك يا خالد وارجو من الذين يقولون لا نوافق ان يذكروا سبب واحد مقنع
وشكرا

العقيد

الله معك ودايما الى الامام يا خالد فانت رجل تستحق الكثير والكثير فمثلك لا يحتاج لاستفتاء فانت موجود بالفعل فى قلوب الناس وانت الشاغل الاهم فى هذه الايام والكل يتحدث عنك وعن ترشيحك
فتقدم يا خالد وسوف يتحقق الفوز على ايدينا بمشيئه الله

العقيد

ماشاء الله انا شايف ان الجنس الناعم بدأ يشارك برأيه فيك يا بطل والله انا بحسدك على كل هذا الحب فليوفقك رب العالمين وان شاء الله اشوفك من الناجحين ومن اسعد الناس

ام كنزى

بنحبك يا خالد ونفسى اشوفك فى المجلس منور وربى انت تستاهل اكتر من كده

ام كنزى

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته لقد اسعدنى موضوع استفتاء الاستاذ خالد ابوزيد مع انى لم استطيع المشاركه فيه لانى كل ما احاول اعطى صوتى اجد الاجابه غير نشيطه او بمعنى اصح مافيش اختيارات وحاولت كثير ولا اعلم ما السبب

المهم فوجيئت بعد ذلك انا الموضوع غلق برمته وهذا شئ عجيب لماذا لا اعرف ياريت حد يقولى هى مقصوده ولا فيه اسباب اخرى لست ادرى
عالعموم انا من هذا الموقع وفى هذه الصفحه اقول لكم ان الاستفتاء يوم الانتخاب وسوف تتكلم الصناديق وتحكى عن الاسطوره خالد ابوزيد
وتقبلوا تحياتى
وكل عام والامه الاسلاميه بخير ويمن وبركات

احمد الجمال

احمد الجمال

تمنياتى بالنجاح يا حاج خالد وربنا معاك
نحن نحبك فى الله وكل امانينا ان يكون لنا نائب يعبر عننا وعن مشاكلنا ويهتم بشؤننا
وانا لا اجد غيرك
ربنا يوفقك

مدام هاله

الله معك يا استاذ خالد انا شايفه ان المعركه بدأت تشتعل وبدأت الاشاعات تكثر فى الفتره الماضيه وانا متأكده ان الاشاعات سوف تزيد اكثر واكثر فى الفتره القادمه فلا تلتفت لها وسر فى طريقك حتى يتحقق النجاح والذين يرددوا الاشاعات هم اناس تافهين ولا يعقلون مايقولون

وتاكد اننا معك والله انا حاسه انك هاتنجح من اللى بشوفه مع الناس فالكل يحكى ويتحاكى عنك ويكفيك حب الناس واحترامهم لك ويذكرونك بالسيره الطيبه
فتوكل على الله ولا تلتفت خلفك يا خالد

احمد المسيرى

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخى وحبيبى الاستاذ خالد يشرفنى ان تكون انت النائب القادم وانا اعتز بمعرفك لانك نعم الاخ والصديق ومعرفتك تزيدنى شرف وفخر
وادعوا الله لك بالتوفيق
واطمئن يا اخى لان اختيارات الحزب فى المرحله القادمه تتجه نحو الشباب واعتقد انه لا يوجد افضل منك لكى تحظى بهذا الاختيار فانت فيك كل صفات الرجل الناجح وبك نعلو ونتقدم وننهض بمصرنا الحبيبه
فالمرحله القادمه هى مرحله الشباب ومرحله الفكر الواعى
فتوكل على الله

ام كنزى

تحيه من القلب للاستاذ خالد

بصراحه انا قرأت جميع التعليقات على موضوعك واليوم سوف اعرض بعض التعليقات التى اعجبتنى وهو بمثابه ملخص لما قيل فى حقك
وابدا بهذه القصيده
بسم الله أبدأ
و أصلي على طه نبينا

بنحبك يا خالد
وشايلينك جوه عنينا

شكر وتحيه غاليه
لمجهوداتك العالية

شايفينك في كل مكان
وباذن الله كسبان

و الناس كلها سقفتلك
وضربتلك تعظيم سلام

بنحييك يا خالد

باسم محله حسن وميت الليث

يا قلبي صلي وسلم
على رسول الله

انا مش بكتب قصايد
ولا أي كلام ودش

انا بكتب اللي حسه
من غير تزييف ولا غش

ببعت تحيه غاليه
لروح قلبي و عنيه

بحبك يا خالد يا ابوزيد
وثانيه اعجبتنى هذه القصيده فقرؤها معى

عن العمال فى الدايره الخامسه ناجح يا ابوزيد
حالف وانت فى اول جلسه تعمل حاجه للدايره تفيد ناجح يا ابوزيد
لك شعبيه مش على حد عندك نخوه فى وقت الجد
حتى الكرسى جاى على الاد
جاى للعضو ابو فكر جديد
ناجح ياخالد ياابوزيد

روح عالمجلس خش الصف دانت عريسنا وهاتزف ورد وفل عليك يا ابوزيد
اما ثالثآ هذا الكلام الجميل الصادر من القلب
لقد بحثت ثم بحثت واعدت البحث مره اخرى واستعرضت اسماء المرشحين لمجلس الشعب 2010 فلم اجد افضل من الاستاذ / خالد اسماعيل ابوزيد
عن العمال والفلاحين فهو انسان يتمتع بشعبيه كبيره بين اهالى دائرته وذلك ليس من فراغ فهو رجل على قدر كبير من الاحترام والاخلاق والتواضع وهذه شهاده حق لا نفاق ولا رياء ويشرفنا نحن شباب المعتمديه ان يكون لنا نائب يعبر عنا مثله وخصوصا وان مقعد العمال والفلاحين شبه خالى منذ اكثر من عشرون عاما
ونحن شباب المعتمديه نناشد اهالى الدائره الخامسه من رجال وشباب ونساء ان تقفوا وراء هذا الرجل لما يتمتع به من سمعه طيبه وامانه وصدق

حتى تتحقق على يديه امالنا فانه خير من يمثلنا ويعبر عنا فى مجلس الشعب

ورابعآ هذا تعريف بالستاذ خالد ابوزيد
خالد اسماعيل ابوزيد هو من قريه المعتمديه مركز المحله ابن المرحوم الحاج اسماعيل ابوزيد ويكفيه ذلك
كما انه ينال حب واحترام كل شباب القريه ورجالها ونسائها ويجبر من يتعامل معه على احترامه بزوقه وادبه واخلاقه العاليه
وهو مرشح لمجلس الشعب عن العمال والفلاحين الدائره الخامسه
فنحن بالاجماع نبارك ترشيحه

اما خامسا فهذه حقيقتك يا محترم
1+1=نجمع لك المحبه بين الناس
1-1=نطرح منك الألم والبكاء
1×1=نضرب بك المثل أنك أصدق الناس
1÷1=نقسم باالله انك احق الناس

بعد كل هذا الكلام لامجال للشك بانك الاحق والاجدر يا استاذ خالد وهذا الكلام نابع من حب الناس لك

عائلات الشيخ بالهياتم

تحيه لام كنزى واشكرك على الفكره الرائعه وكل عام وانتم بخير
مع خالص امانينا بالنجاح الباهر للاستاذ خالد اسماعيل ابوزيد نحن اهالى قريه الهياتم
نؤيدك ونتمنى فوزك باذن الله

العقيد

اخى الكريم خالد بارك الله فيك وبلغك ماتريد يا خالد وانا من كل قلبى ادعوا الله لك بالتوفيق

محاسب علاء صيام

محاسب علاء صيام

الاستاذ خالد اسماعيل ابوزيد
رحم الله والدك الحاج اسماعيل ابوزيد
مع خالص تمنياتى بالتوفيق

مدام هاله

ماشاء الله عليك يا استاذ خالد
انا كل مادخل صفحتك اشعر بالتفائل واستشعر لك النجاح ففى كل مره الاحظ زياده المشاهدات وزياده الردود وزياده الاعضاء المؤيدين لك وانا عندما افكر فى من سوف انتخبه واعمل مقارنه بسيطه بينك وبين غيرك اجد ان الفارق كبير بينك وبين باقى المرشحين وهذا ليس تقليل من شأنهم ولكن ورثت عن والدك حب الناس وحب الخير والعمل والحمد لله ان والدك ترك لك كل هذا الحب من اهالى الدائره الخامسه بل وامتد هذا الحب الى محافظات مصر كلها فنجد من المنوفيه والاسماعليه والغربيه يؤيدك ويترحم على الوالدك العظيم المغفور له الحاج اسماعيل ابوزيد
ادعوا الله لك بالتوفيق والنجاح باذن الله
اختك هاله من قريه سندسيس

العقيد

الله معك وتاكد انك اقرب المرشحين للنجاح ولى عندك طلب واحد وهو انك لاترتبط باى مرشح اخر وخليك فى طريقك زى مانتا ولا تلتفت للوراء ويكفيك حب الناس لك
وربنا يوفقك يا خالد

fares

يكفيك كل هذا التأيد يا استاذ خالد
لم يكن احد يتخيل انك سوف تنال كل هذا الاعجاب وكل هذا الحب الملموس من كل طبقات الدائرهمن المثقفين من الرجال والاغرب من ذلك ان النساء بدأت تشارك برأيها فيك ولقد حققت نجاح باهر وظهرت قوتك لكل المرشحين فتوكل على الله يا استاذ خالد ونحن معك حتى يتحقق الفوز بمشيئه الله

ام كنزى

بـــــنـــــحـــــبـــــك يـــا خــــــا لــــــد
بنحبك ونفسنا تكون نائب لنا تعبر عننا فى المجلس عن العمال والفلاحين فى الدائره الخامسه
انت وبس اللى عاوزيك تحللنا مشاكلنا وتحقق امانينا مافيش غيرك يا خالد واهل الدائره كلهم عاوزينك
ادعو ربى لك بالتوفيق

ام كنزى

اجمل التهانى القلبيه بمناسبه شهر رمضان المبارك وتمنياتى بالفوز بمشيئه الرحمن
من كل قلبى اتمنى لك الفوز وادعوا الله لك بالنجاح يانعم الاخ والصديق
بعد عمل استفتاء داخل العائله وجدنا انك اول المرشحين من قبل عائلتنا ولا يوجد منافس غيرك
لانك انسان على خلق ومحترم ولك وضعك فى المجتمع وبك ننهض ببلدنا وعلى ايديك تتحقق كل امانينا باذن الله
واعلم اننا نحبك فى الله ونعلنا امام الجميع
بنحبك يا خالد

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 11 من اصل 13]

انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  الصفحة التالية