موقع مرشحين مجلس الشعب المصرى 2014
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اول موقع مصرى خاص بدعاية مرشحين مجلس الشعب المصرى 2014 اذا لم يتم التفعيل من الايميل الخاص بك سوف يفعل المدير اشتراكك بعد 3ساعات من اشتراكك

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

الاستاذ / محمد عبد المهيمن المرشدى - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة فوه ومطوبس( فئات)

المهندس سامى
محمــــــود الــــــلازق
hamadaas
شاكر غطاس
احمد خيرى
هشام مسعود
ندى حسين
magic
حسن عمر
الاستاذ السيد عبد المتعال
عائلات ابوسن
ايمن صبرى
حسن ماهر السيد
حسن مصطفى
محمدعبد الله
نافع إبن مطوبس الأصيل
محمد عطية
سعيد الفيومى
حمدى علام
محمد البرعى
مصطفى احمد سالم
على السيد ابوالمجد
وليد العمرى
احمدصلاح فوزى
اسلام رمضان
طاهرمحمداحمدالشيخ
شباب-مطوبس
احمد النحاس
sonata
زغلول-ابيانه
حسن محمد على
خميس داود
احمد محمد الشيخ المرشدى
جلال مختار المرشدى
المرشدى الكبير
محمد انور
رشا عجميه
احمد طه
احمد يوسف عبد العاطى
محمد مصطفى
احمد حسين سعيد زغلول
محمد ثروت صالح جبر
محاسب محمد شريف المرشدى
أيمن صابر الزيات
المدير
محمد عبد المهيمن المرشدى
50 مشترك

انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  الصفحة التالية

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 3 من اصل 12]

المرشدى الكبير

شكرا للعضو زغلول
لقد قلت تعبيرات صريحة جدا
بعيدا عن المجاملات

بقلوب صادقة نبايع جميعا
المحاسب محمد عبد المهيمن المرشدى

زغلول-ابيانه

[quote]لاشكر على واجب
هذا حقه علينا

خير من يمثلنا

احمد النحاس

ياجماعة المرشدي ده انا اول مرة اسمع عنه فى الانتخابات وهو حتى لو راجل كويس وانا معرفوش شخصيا لذلك ساقول واجزم انه من الرجال المحترمين لكن ما هو رصيده من الخدمات العامة وما هو رصيده الشعبي لدى اهل فوه ومطوبس انا من فوه وعمرى ما سمعت عنه وسمعتش عنه الا من خلال الدعاية بتاعته ، احنا كده بنضحك على بعض مش اى واحد محترم يبقي ينفع والا كان فضل اول الرجال المحترمين وبعدين فين الاخ المرشدي من زمان هو الصراحة حاجة تفرح اما الشباب تحتك من السن الصغير ده وتاخد خبرة حاجة جميلة قوى وربنا يوفقه لسه العمر قدامه طويل ويقدر يخدم البلد واحنا خلاص عرفناه ولازم ينزل بعد الانتخابات ويحتك بالناس ويعرف احتياجاتهم ويثبت ان خدمة الناس والاهالى بجميع طوائفهم هم هدفه مش الشباب بس وعلشان يقدر يكون قوة مؤثرة فى الشارع السياسي

احمد النحاس

في حاجة كمان لاحظتها واحب اعلن عنها للاستاذ زغلول والاخ مرشدي الكبير ال قاعد عمال يمجدوا فى بعض وبيقولونا على بلاد باكملها بتأيد مرشحهم وبينادوا بالصدق
نفس التعليقات التي ارسلها الاستاذ زغلول هي نفس التعليقات التي ارسلها الاخ
SONATA
واليكم التعليق لتحكموا انتم
الى كل اهالى دائره فوه ومطوبس اشكروا الله على ان سخر لكم المحاسب محمد عبد المهيمن المرشدى بان رشح نفسه لهذا المنصب فان اردنا ان نتحدث عن اعضاء مجلس الشعب فى الدائره ماذا سنقول؟
اقولها بكل صدق لم ياتى حتى الان الى الدائره من يستحق هذا المنصب حتى ان بعضهم لم يكتفى بعدم توفيقه فى الدورات السابقه السابقه الا انه للاسف يعيد الكره مره اخرى ولكن اذا نظرنا الى هذا الشاب بصفه شخصيه فعمره 32 عام فقط بالله عليك ايه الى يخلى واحد عنده 32 سنه ينزل مجلس الشعب ؟ المفروض كل شاب داخل الدائره يسال نفسه السؤال ده 32 سنه يعنى لسه فى بدايه حياته انا اقسم لكم بالله ان محمد المرشدى عايز المنصب ده علشان يخدم اهل الدائره انا اعرفه بصفه شخصيه واى حد يعرفه يقولك عنه كده لان هو نفسه عارف ان كل دوره ينزلك عضو يعمل برنامج انتخابى وهعمل وهعمل وهعمل واول ما ينجح اول حاجه يعملها العربيه الشيك ومديرالاعمال ويغير ارقام تيليفونه اما المرشدى لا لانه من اصل طيب فاغلب الناس تعرف عائله المرشدى سواء فى مركز مطوبس او فى اى منطقه فى الجمهوريه فهم محترمون جدا ونحن لانزكى احدا فيا شباب مطوبس وفوه الكرام افيقوا واعلموا انه جاء وقت الافعال لا الكلام فان اردتم التغير عليكم بهذا الرجل وان اردتم غير ذلك فلاتلوموا الاانفسكم فى النهايه فشكرا لهذا الرجل لقيامه بترشيح نفسه وانفاقالاموال من اجل خدمه دائرته
وختاما ادعوا الله بان يوفق هذا الرجل الى مايحبه ويرضاه والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته. santa

احمد النحاس

اهذا هو الصدق الذي تتحدثون عنه انتم افضل دعاية لمرشحكم واترك الحكم للجميع
واعتقد سيدي المدير وسيدي المشرف انه لا تجريح فى احد ولكنها حقيقة ويجب عرضها لنوضح الصورة للجميع

الاستاذ احمد النحاس
برجاء وضع ردودك فى الموضوع الخاص بمرشحك فقط
وارجو منك الالتزام بقانون الموقع
نحن نلتقى لنرتقى
مدير الموقع

زغلول-ابيانه

شكرا يامعلم احمد
انا عارفك كويس قوى لعلمك

بس انت بتنصح وانت مش واخد بالك ان انت اولى بالنصيحة

ياراجل ده انت نصف كتابتك اللغوية غلط
ولولا ان احنا مثقفين عمرنا منعرف نقراها

وخليك فى نفسك

وابقى خلى حد يكتبلك الرد قبل ماتبعته

احمد النحاس

طيب ياعم زغلول اما انته ناصح قوى ونورى كده ماتيجي تقابلنى ولا قول انا مين ولا كلمة الحق بتوجع وبعدين هو ده طريتك فى التأييد
ياسيدي الفاضل انا مش مثقف ولكن بعبر عن رأي صح وبكل حرية وبصدق وانته بصراحة خلتني اتعرف على العينة
انا لست خريج كلية وده مش عيب لكن عارف ظروف بلدى وعارف مشاكل اهلها وعارف الناس الغلابة بتفكر ازاى والله ياابني انته فعلا بصراحة ميه ميه
يامدبر من غير تجريح انا كل كلامى رد عملى وباحترام ولم اتطاول بالتجريح على احد ولكن هذا رأى
نعم للمهندس على
العجواني

sonata

ردا على الأستاذ النحاس على التعليق الذى نوه عليه فعلا هذا التعليق أعجبنى لأنه كان يعبر عن ما بداخلى تجاه الاخ الفاضل الأستاذ محمد المرشدى لذلك أرسلته بنفس الصيغة وسأرسله للمرة الثالثة والمليون

الى كل اهالى دائره فوه ومطوبس اشكروا الله على ان سخر لكم المحاسب محمد عبد المهيمن المرشدى بان رشح نفسه لهذا المنصب فان اردنا ان نتحدث عن اعضاء مجلس الشعب فى الدائره ماذا سنقول؟
اقولها بكل صدق لم ياتى حتى الان الى الدائره من يستحق هذا المنصب حتى ان بعضهم لم يكتفى بعدم توفيقه فى الدورات السابقه السابقه الا انه للاسف يعيد الكره مره اخرى ولكن اذا نظرنا الى هذا الشاب بصفه شخصيه فعمره 32 عام فقط بالله عليك ايه الى يخلى واحد عنده 32 سنه ينزل مجلس الشعب ؟ المفروض كل شاب داخل الدائره يسال نفسه السؤال ده 32 سنه يعنى لسه فى بدايه حياته انا اقسم لكم بالله ان محمد المرشدى عايز المنصب ده علشان يخدم اهل الدائره انا اعرفه بصفه شخصيه واى حد يعرفه يقولك عنه كده لان هو نفسه عارف ان كل دوره ينزلك عضو يعمل برنامج انتخابى وهعمل وهعمل وهعمل واول ما ينجح اول حاجه يعملها العربيه الشيك ومديرالاعمال ويغير ارقام تيليفونه اما المرشدى لا لانه من اصل طيب فاغلب الناس تعرف عائله المرشدى سواء فى مركز مطوبس او فى اى منطقه فى الجمهوريه فهم محترمون جدا ونحن لانزكى احدا فيا شباب مطوبس وفوه الكرام افيقوا واعلموا انه جاء وقت الافعال لا الكلام فان اردتم التغير عليكم بهذا الرجل وان اردتم غير ذلك فلا تلوموا الاانفسكم فى النهايه فشكرا لهذا الرجل لقيامه بترشيح نفسه وانفاقالاموال من اجل خدمه دائرته

sonata

فيه حاجة مهمة جدا أحب حضرتك تعرفها يا أستاذ احمد النحاس كان فين المرشدى من زمان هو كان ينفع واحد عنده 27 سنه يرشح نفسه فى الانتخابات ولو كان ينفع لفعلها يمكن حضرتك متحيز شوية للمرشح بتاعك وده حقك وحق المرشح بتاعك عليك لكن مميزات المرشحين لا تنكر أنا لا أعرف المهندس على العجوانى شخصيا وحضرتك بتقول إنه انسان مؤدب ومحترم يمكن وأنا بقولك الأستاذ محمد المرشدى مؤدب ومحترم وشخصية مؤدبة ومهذبة لأبعد ما تتصور وخدوم جدا رغم صغر سنه بالنسبة لباقى المرشحين ومن هنا أولها بصوت على مرتفع نعم ومليون نعم للمحاسب محمد المرشدى

احمد النحاس

sonata
شكرا جزيلا لك على ايضاح حقيقة انا لو جلست مدة طويلة لا اكتشفها انا أكدت للجميع ان الاخ زغلول بتاع ابيانه هو نفسه انت لماذا
اولا انا لم اتهمك انت بأخذ التعليق ان قولت ان السيد زغلول هو الذي اخذ التعليق ورددت عليا انت وقولت ان التعليق اعجبك ونشتره
فكيف هذا بالله عليكم والاخ / سوناتا نشره بتاريخ 9/7/2010 اما الاخ زغلول نشره بتاريخ 10/7/2010 يبقي مين اخد من مين
يعني بصورة اوضح المفروض ال يقول ان التعليق عجبه وعلشان كده اخده ونزله الاخ زغلول مش الاخ /سوناتا
تاني حاجة انا لم اتطرق للمرشح المرشدي بأى تجريح بل انا سعيد به وسعيد بأى شاب يدخل هذا المعترك السياسي في تلك السن المبكرة وكل ما قولته قد يكون ليس لديه خبرة سياسية وانت اتفقت معى فى هذا واكدت في كلامى على انه رجل محترم ولكن لم اسمع عنه فى خدمات قام بها قد يكون قام بعمل خدمات فى نطاق اسرته ولكن هذه ليست مقياساً وعليه ان يبدأ وسط الناس ويعمل على تقديم الخدمات لهم حتي يستطعوا الناس التقرب منه ومعرفته وحتى يتأكدوا من مصداقيته معهم
هذا هو كلامي انا مطلقا لم اتطرق بالتجريح للمرشح المرشدي ورغم اننى لا اعرفه الا اننى اكن له كل الاحترام \

sonata

أؤكدأننى لا أعرف مين هو زغلول بتاع ابيانه ده وهذا الرد الذى ارسلته تعبيرا عن حبى لزغلول بتاع ابيانه رغم اننى لا اعرفه وتعبيرا عن الشعور الجميل لمؤيدى الأستاذ محمد المرشدى فى الردود واذا اعجبنى تعليق عضو معين بخصوص الأستاذ المرشدى سوف ارسله فى التو واللحظه

sonata

اشكر العضو الاستاذ احمد النحاس على هذا الشعور الطيب نحو الاستاذ محمد المرشدى واقول لحضرتك اللهم ولى من يصلح لخدمة دائرتنا وتوفيق جميع المرشحين عمال وفلاحين وفئات الى ما فيه الخير لخدمة الدائرة ونأمل ان يوفقنا الله فى الاختيار المرة دى والله الموفق

sonata

الأفعال دائما أقوى من الكلام

sonata

الأسلوب الذى يتبعه الأخ حسن محمد على أسلوب غير آدمى فى التعبير عن رأيه وايليكم نص التعليق يبدو ان المأجرون المنتفعون دخلو الجحور ولادارة الموقع الحكم على هذا السلوب المتدنى فى الحوار عبر عن رأيك بدون واذكر كل اللى نفسك فيه من غير متجرح فى أحد

حسن محمد على

حسن محمد على

بسم اللة الرحمن الرحيم 00الاخ sonata لو عرفت لماذ كتبت هذه الجملةما قلت ان اسلوبى غير ادمى اسالك اولا هل وجت لى تعليق يسى الى احدا من المرشحين وخاصة ا لمحاسب محمد عبد المهيمن المرشدى بالطبع لا 00كتبت ذلك لا هنا ك شخص اسمة وليد صلاح من فوة قال بالحرف الواحد فى صفحة المهند س على العجوانى اننا تيهين على الخريطة وتابعين لهم اى لمركز فوة و قال اننا جا بين ناس معاهم دبلوم ونقول انهم مهندسين ومحاسبين وقال ان البدرى هو من جعل لفوة ومطوبس قيمة وقال ايضا ان البدرى سيد الكل وان البدرى عظيم وهاجم الجميع باللة عليك كيف يكون الرد على هولاء هل انت تابع لا حد وهل مرشحك معاة دبلو م وهل فوة ومطوبس ليس لهم قيمة وهل لك سيد غير اللة وهل العظمة لا حد غير اللة ان كنت تسطيع تحمل هذه الاهانات فا نا لم و لن اقبل ان يقال مثل هذه الكلام وعندما تم حذفة من الموقع قلت الماجرون المنتفعون لان من يقول هذا الكلام فهو سليط ومنتفع هنا ك اشخاص انتقدو المهندس على ولكن قا لو رايهم باسلوب متحضروبدون تجريح وهذا حق الجميع اما ان يصل الحال الى الا هانات و الا تهامات فكيف يكون الرد 000احترامى للجميع وشكرا

المرشدى الكبير

اعود اليكم بعد غياب طويل
وارى واسمع ماتقولون

المرشدى الكبير

بكل الحب والاعتزاز
نعم لابن الحزب الوطنى
نعم للجيل الجديد والدم الجديد
نعم للشباب

المرشدى الكبير

نعم ومليون نعم للمحاسب محمد عبد المهيمن المرشدى
لمجلس الشعب
فئات