موقع مرشحين مجلس الشعب المصرى 2014
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اول موقع مصرى خاص بدعاية مرشحين مجلس الشعب المصرى 2014 اذا لم يتم التفعيل من الايميل الخاص بك سوف يفعل المدير اشتراكك بعد 3ساعات من اشتراكك

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

الاستاذ / طارق عبد العظيم سليمان - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة أطفيح (عمال)

محمد خليفة
صلاح ابو راشد
noher
دكتور محمد زايد
bedo75
queenprint
nasrvoda
ahmedharfosh
عصام سابكو
ahmedsaleh
محمــــــود الــــــلازق
اسماعيل خفاجى
جيفارا
mokh100100
جمال احمد عبد الكريم
ابو فارس المصرى
احمد رضوان
محمد ابوالقاسم
شعبان قطب
ابو دياب
احمد العجمى
خالد عبدالله2
lido2010
أحمد أبوصلاح
medo131988
a.allam
محمود ماهر عبدالله
محموداحمدحرحش
احمدخفاجي
احمد طه
بسام محمد حسن
الخواجة
sarwat
صلاح راشد
محمد ثروت صالح جبر
أيمن صابر الزيات
المدير
طارق عبد العظيم سليمان
42 مشترك

انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية

تصويت للاستاذ طارق عبد العظيم

الاستاذ / طارق عبد العظيم سليمان - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة أطفيح (عمال) - صفحة 3 Empty66%الاستاذ / طارق عبد العظيم سليمان - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة أطفيح (عمال) - صفحة 3 Empty 66% [ 137 ]
الاستاذ / طارق عبد العظيم سليمان - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة أطفيح (عمال) - صفحة 3 Empty34%الاستاذ / طارق عبد العظيم سليمان - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة أطفيح (عمال) - صفحة 3 Empty 34% [ 72 ]
مجموع عدد الأصوات : 209

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 3 من اصل 5]

61الاستاذ / طارق عبد العظيم سليمان - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة أطفيح (عمال) - صفحة 3 Empty بتوع العنب الأحد أغسطس 08, 2010 6:51 pm

احمد العجمى

ده طبعا مش كلام عبط ولا بهرج دى حقيقة مرة
ان بلدنا بتاع العنب
البعض هيضحك هو العنب عيب ............ لا مش عيب العنب ياصديق
لكن عيب اللى اتعمل فى العنب
دايما نسمع انه اذا عرف السبب بطل العجب
كان فيه شاب ابوه شغال فى مصنع من المصانع الحربية وقد قارب ابوه على الخروج على المعاش فكان لازم انه يشغل ابنه مكانه
طبعا لازم مسوغات التعيين
1- صزرة البطاقة
2- صورتين شخصيتين
3- المستندات الباقية
4- لازم الواسطة
واللى هييجى من غير واسطة يروح سمعتم
طبعا لو عايز دكتوراة سهلة
لكن الواسطة
كان لازم يروح للباشا
طبعاالباشا نايم - الباشا جاي اخر الاسبوع - معلهش الباشا جه وتعبان - الباشا جوه ومعاه ناس مهمة اه لو شفت الباشا فى ايام الانتخابات يبوس ال.... عيب بلاش
المهم اخيرا شكله دعا فى ليلة القدر انه يقابل الباشا وربنا استجاب له
قابل الشاب الباشا
يا باشا انا عايز منك طلب صغير
الباشا بسخرية خير بترول ولا كهربة ما انا انكم بلد عايزن اللى يشغلكم ويوكلكم .. عادى الباشا ولما الباشا يغلط يبقي بيقول كلام عسل
لما الشاب حكى للباشا قاله خلاص اقعد معاي وكل عنب لما اسمع لغيرك
الناس خلصت والشاب قاعد الشاب : يا باشا .....
ايه يا بنى كل عنب
الشاب بعد شويه : يا با......
مش قلت لك كل عنب
خلاص الباشا العربيه جاهزة وماشي
الشاب : يا ....
يا بنى كل العنب وانا جاي الاسبوع الجاي
وكل سنة وانت طيب قرب موسم جمع الاصوات والهتافات
والباشا ماشي فى الشارع
فاكرين الشاب بتاع العنب
جاى راكب عربية ( طبعا انت فكرت الوقت ان الباشا عينه ولا شغله فى البترول )
هو جاله تعيين فى البترول من عند ربنا على عربية انابيب غاز شاف الشاب الباشا بيسلم على الناس
جرى الشاب عليه
قاله يا باشا مش فاكرنى انا بتاع العنب
وفعلا كلنا الشاب بتاع العنب
مش يبقىفعلا احنا بتوع العنب

medo131988

اريد رأى الجميع وخاصة العضو احمد صلاح لو انا الان طلبت خدمة من الاستاذ طارق ماذا يفعل ياترى اريد اسمع ردك ورأيك حتى نناقش الموضوع كويس .
وجزاكم الله خيرا

63الاستاذ / طارق عبد العظيم سليمان - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة أطفيح (عمال) - صفحة 3 Empty آه هى الحكاية بأى كده الأحد أغسطس 08, 2010 8:46 pm

أحمد أبوصلاح

طيب يا عم قول ان انت طمعان فى خدمة من الحاج طارق وأنا أخلصها لك معاه ووفر علينا الوقت والكلام دا كله Very Happy lol!

medo131988

يارت تتكلم بدون تلميح لأى شئ انا مش طمعان فى خدمة من حد لأن انا عارف مافيش حد بيعمل شئ بدون مقابل لكن انا عاروز رأيك وردك ايه المتوقع منه عندما يطلب شخص ما خدمة مثلا من الاستاذ طارق عاوز رأيك الشخصى.
وجزاكم الله خيرا

65الاستاذ / طارق عبد العظيم سليمان - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة أطفيح (عمال) - صفحة 3 Empty بكل صراحة الأحد أغسطس 08, 2010 9:09 pm

أحمد أبوصلاح

شهادة حق وبدون مجاملات الحج طارق لو حد راح له وطلب منه حاجة فاللى بيحصل لا يخرج عن الآتى :
1- اما انه يقدر يساعد الشخص اللى اتقدم له فبيساعده المساعده المطلوبه طبعا اذا كان طلبه متاح ويقدر يقوم بيه .
2- أو يعتذر للشخص اللى طالب المساعده اذا كان المطوب منه صعب أو مش هايقدر يعمله .
وأنا بأكد يا ميدو ان كل الخدمات اللى بيقوم بيها الحاج طارق بدون مقابل ولوجه الله ولأى أحد مع اعطاء الأولوية للشخص الفقير أو المحتاج قبل الغنى أو المستطيع .
وطبعا هاتقولى ايه لزوم الجملة الأخيرة دى ؟؟؟
وأنا بأقولك انت سيد العارفين وعارف ان الشيطان شاطر ودايما بيطلع الأول فممكن ييجى فى دماغك حاجة كده ولا حاجة كده لو حصل وجات حاجة فى دماغك قول أعوذ بالله من الشيطان الرجيم .
ويجعله عامر lol!

medo131988

انا مش هقولك ان الاستاذ طارق كان سبب فى شئ ما ولكن ممكن اقولك كان يقدر يعمل شئ فعلا لأن زى مانت بتقول يخدم لو كان بأستطاعته وهو كان باستطاعته فعلا يفعل شئ ولكن اللى حصل كان غير ذلك تماما ومعى دليل قوى وشخصى ولكن لن اتكلم فى موضوع مثل هذا حتى لااحد يقول انى احارب الاستاذ طارق او انا من اعدائه كما قال اعضاء من قبل بس كل اللى عايزه ياريت فعلا يبحث ويشوف المسئولين اللى فى المجمع ماشيين ازاى ونظامهم ايه انا مش بتكلم عن كل اللى فى المجمع ولكن اتكلم عن شخصين معا كانو هم سبب فى شئ ما وقدر الله وماشاء فعل.
وجزاكم الله خيرا

67الاستاذ / طارق عبد العظيم سليمان - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة أطفيح (عمال) - صفحة 3 Empty رسالة حب وتقدير الأحد أغسطس 08, 2010 9:45 pm

أحمد أبوصلاح

استاذى العزيز / ميدو
أنا أحييك على صراحتك وشجاعتك وطول نفسك وصبرك وقبل كل ده أسلوبك الجميل والراقى فى الحوار .
وأحب أقولك ان كل مكان فيه تقصير وان الكمال لله وحده .
وزى ما انت قلت ان المكان فيه ناس أفاضل كتير وناس محترمة كتير واذا كان شخص او اتنين حصل منهم تقصير فهى دى سنة الحياة وأنا أناشد أى انسان محترم وبيحب الخير للناس زى ميدو وحريص على المصلحة العامة لو شاف أى تقصير فى مكان ما أو مؤسسة ما فيسارع انه يبلغ القائمين عليها عشان يقدروا يعالجوا التقصير بسرعة .
وأنا أشكرك جدا يا ميدو على أدبك الرفيع ونقدك البناء فى الحوار وأسلوبك الهادئ وأعتذر ان كنت قاسى بعض الشئ فى ردودى ولكن كل ده أولا حبا فى الاستاذ طارق ودفاعا عنه وعن المجمع الخيرى وده فى الحق طبعا وثانيا كنت عايز أخلى الموضوع فيه بعض السخونة عشان نسمع الرأى والرأى الآخر وكل اللى عنده نقد بناء نسمعه منه عشان نوصله للحاج طارق .
وفى النهاية أقول اللهم ولى أمورنا خيارنا ولا تولى أمورنا شرارنا
ودى الوردة اللى أنا وعدتك بيها
flower

medo131988

بس انت وعدتنى بالوردة لو انا اعترفت بأنى على خطأ وانا لست على خطأ ولم اعترف بذلك وعلى كل حال الوردة مقبولة .
وجزاكم الله خيرا

احمدخفاجي

الله عليك ياعم احمد ياصلاح ايه الحلاوة دي ياااارب كل الي في المنتدي يبقة زيك
وانا احييك ياأخ ميدو علي طول صبرك علي الموضوع الطويل العريض ده
وبشكر كل من ساهم في الموضوع
ده ودي وردة كمان مني لميدو flower

70الاستاذ / طارق عبد العظيم سليمان - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة أطفيح (عمال) - صفحة 3 Empty [size=24]الحق احق ان يتبع[/size] الإثنين أغسطس 09, 2010 11:40 am

شعبان قطب

ان الاستاذ / طارق عبد العظيم سليمان . لا يحتاج ان يتحدث عنه احد فأعماله الخيريه كفيله بأن تتحدث وخدماته التي يستفيد منها كل بيت في مركز اطفيح كفيله ان تتحدث عنه ومع كل ذلك فهو يريد ان يخدم اكثر ويريد ان يقدم للناس نفع اكبر فليوفقه الله واسأل الله ان يعينه على نفع الناس وعلى قضاء حوائجهم ونحن جميعا ان شاء الله معه ( فالحق احق ان يتبع ) flower

71الاستاذ / طارق عبد العظيم سليمان - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة أطفيح (عمال) - صفحة 3 Empty ff الإثنين أغسطس 09, 2010 2:56 pm

احمد العجمى

يا جماعه الانتخابات بهدلت كرامة الورد منها لله flower

72الاستاذ / طارق عبد العظيم سليمان - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة أطفيح (عمال) - صفحة 3 Empty اهدااااااااء الإثنين أغسطس 09, 2010 3:05 pm

احمد العجمى

لو كان الامر بيدى لاوصلت مجلس الشعب الى منزل لتكن انت العضو والرئيس فيه

73الاستاذ / طارق عبد العظيم سليمان - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة أطفيح (عمال) - صفحة 3 Empty زعرطى ياللى انت مش غرمانة الإثنين أغسطس 09, 2010 4:08 pm

خالد عبدالله2

[كيلو اللحمة البلدى عند الحاج / عبدالعظيم سليمان رجعت تانى وب 35 جنية وبس

74الاستاذ / طارق عبد العظيم سليمان - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة أطفيح (عمال) - صفحة 3 Empty الجديد دايما عندنا الإثنين أغسطس 09, 2010 4:21 pm

خالد عبدالله2

[size=24][b][b][[color=red]الى الاستاذ ميدو[/color]
كل سنة وانت طيب وخد عندك المشاريع الجديدة اللى الحاج طارق ناوى يعملها
1 - الحاج طارق تعاقد على صفقة بلح بس مش اى بلح وقيمة الصفقة 5 مليون جنية والمفاجأة
البلح يارجالة من غير نوى تسهيلا فى الاكل لاهالى المركز
2- سعر الزبادى ارتفع امس بقيمة خمسة وعشرون قرش والحاج طارق تعاقد على صفقة بمليون جنية
3- سمعت والله اعلم ان الحاج طارق هايجيب فراخ وسعر الفرخة من 16 الى 17 جنية بس المفأجاة اللى ما فيش حد يعرفها ان الفراخ هاتلبس كادلز انت عارف لية لانى سمعت ان الاعداء هايعملوا محضر اداب للفراخ علشان هية طبعا قالعة زلط مالط [/b][/b][/size]

محمد ثروت صالح جبر

محمد ثروت صالح جبر
مشرف ومراقب عام
مشرف ومراقب عام

بعد اذن الاخوة المحترمين احنا هنا في الموقع مش بنعمل دعاي للفراخ ولا للبلح اظن الاخوة عارفين ان الموقع خاص بمرشحين مجلس الشعب فيا ريت نشجع مرشحينا بكل ادب وذوق ولا نخوض في سير الاخرين ولا داعي للتريقة علي احد فعلينا الالتزام بقواعد واداب المنتدي

medo131988

كلامك له احترام وتقدير ياستاذ محمد ثروت هو ده الكلام المفيد نحن هنا لكى نناقش مواضيع خاصة بالانتخابات ولكى نسمتر فى المناقشة لابد من عدم هذه الالفاظ او التلميح بشئ ما الى اى احد ونتكلم بجدية اكتر ولن نأتى هنا لكى نمزح بكلمة ما ولكن نحن هنا نلتقى لكى نرتقى ولك شكر وتقدير خاص منى اليك ياستاذ محمد ثروت لأن كلام يجبر الشخص على الاستمرار فى الاحترام وعدم الخروج عن المناقشة .
وجزاكم الله خيرا

77الاستاذ / طارق عبد العظيم سليمان - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة أطفيح (عمال) - صفحة 3 Empty على بركة الله الثلاثاء أغسطس 10, 2010 11:15 am

محمد ابوالقاسم

بالتوفيق ان شاء الله يا استاذ طارق انطلق على بركة الله اللهم ولى الاصلح

احمد رضوان

احمد رضوان

الهم ولى من يصلح

79الاستاذ / طارق عبد العظيم سليمان - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة أطفيح (عمال) - صفحة 3 Empty من غير تريقة الخميس أغسطس 12, 2010 1:31 pm

محمد ابوالقاسم

الشعب خلاص هاينفجر من اللى بيحصل طغيان واستبداد وتركز السلطة فى يد مجموعة اشخاص ذبحت البلد والبلد على صفيح ساخن تغلى يعانى شبابها البطالة بينما اخرون يتنعمون بارقى الوظائف لأنهم ...... ويعانى رجالها الفقر المدقع بينما اخرون لا يحسون بما يحس به ابناء البلد وحينما يأتى رجل صالح وشريف ليعدل الاوضاع وليعيد الامور الى نظامها واتزانها يتهم بالمصالح الشخصية والكسب على حساب الغلابة
بالله عليكم هل هذا يعقل اننى اريد نظرة فاحصة متأنية من شباب أطفيح الطموح المتعلم المثقف الذى يرفض كل الرفض العصبية ان ينظر الى من هو الأكفأ والأصلح
أليس كذلك يا ميدو Crying or Very sad

احمد رضوان

احمد رضوان

استاذ محمدابوالقاسم نعم لكلامك وربنا يسترها[b]

medo131988

طبعا يامحمد ياقاسم لازم نشجع ونعطى صوتنا الى الاصلح والاكفأ وان شاء الله هننتخب الاستاذ طارق ومن ناحية الفئات ان شاء الله هننتخب اى شخص من خارج البلد وهنحاول بقدر الاستطاعة اننا مانعطيش الفرصة للى نجح من قبل ولم يفعل لنا شئ واكيد انت عارف انا اقصد مين وربنا يوفق الاستاذ طارق.
وجزاكم الله خيرا

صلاح راشد

والله ياجماعة نحن ندعوا الله تعالى انه يولى من يصلح ويخدم فعلا دين الله قبل اى شئ .والفقير قبل الغنى . اللهم ولى علينا من يصلح ....اللهم امين.... وربنا يوفقك ياستاذ طارق ويعينك على فعل الخير ....

ابو فارس المصرى

ابو فارس المصرى

وفقكم الله الى ما يحب ويرضى

جمال احمد عبد الكريم

بسم الله الرحمن الرحيم
اقدم تحياتى لكل المنتدى وكل عام وانتم بخير
واود ان اقول ان صوتى امانة وصوتك انت فيجب ان تضع صوتك لله وان الدائرة مرات بمرشحين
ولم يفيدو الدائرة بشىء
وانا من مشجعى التغير
وتغير الدماء وخصوصا اذا كان طارق عبد العظيم سليمان
الذى يتردد اسمة على كل فقير فى الدائرة وما اكثرهم واخيرا سير يا حج طارق وكلنا معك

mokh100100

نفسنا مرة نقول كلمتنا وهى دى الفرصة اهى جات لحد عندنا ياريت نستغلها .شاب متربى وسطينا حاسس بكل مشاكلنا . من صغرة وهو شايل هم البلد اذاى يشغل الشباب واذاى يساعد المحتاج. جربنا كتير كلهم بيشغلو الاقارب والمعارف .صدقونى الفرصة مش هاتيجى تانى ياريت نستغلها علشان منندمش واحدمن اطفيح بيحبك يا استاذ/ طارق دعواتنا جميعا ليك بالتوفيق

mokh100100

على فكرة احنا فى اطفيح اتعودنا على الكوسة والظلم . ولو نفكر لحظة واحدة بجد لازم التغيير .هو الحل .والاستاذ طارق عبدالعظيم والله ياجماعه مش محتاج للمنصب .بالعكس احنا اللى محتاجين طارق عبد العظيم فى المجلس لانه فعلا هايغير الاوضاع لانه حاسس بينا . وعلى فكرة مايكرهشى طارق عبد العظيم الا كل حاقد لان خير الاستاذ طارق ان موصلشى ليك بيوصل لجارك . وربنا يولى من يصلح afro flower

جيفارا

أجَلْ.. إنّني أنحني تحتَ سَيفِ العَناءْ.... ولكِنَّ صَمْتي هوَ الجَلْجَلـهْ...... وَذُلُّ انحنائـي هوَ الكِبرياءْ لأني أُبالِغُ في الإنحنـاءْ....... لِكَي أزرَعَ القُنبُلَـهْ!

جيفارا

أجَلْ.. إنّني أنحني تحتَ سَيفِ العَناءْ....
ولكِنَّ صَمْتي هوَ الجَلْجَلـهْ......
وَذُلُّ انحنائـي هوَ
لأني أُبالِغُ في الإنحنـاءْ.......
لِكَي أزرَعَ القُنبُلَـهْ!

جيفارا

أجَلْ.. إنّني أنحني تحتَ سَيفِ العَناءْ....
ولكِنَّ صَمْتي هوَ الجَلْجَلـهْ.
وَذُلُّ انحنائـي هوَ الكبرياء لأني أُبالِغُ في الإنحنـاءْ...
لِكَي أزرَعَ القُنبُلَـهْ!

جيفارا

التهمـة
كنتُ أسيرُ مفـرداً
....أحمِـلُ أفكـاري معـي...
. وَمَنطِقي وَمَسْمعي..
.فازدَحَمـتْ مِن حَوْليَ الوجـوه...
..قالَ لَهمْ زَعيمُهم: خُـذوه .....
سألتُهُـمْ: ما تُهمتي؟ .......
فَقيلَ لي: تَجَمُّعٌ مشبــوه!

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 3 من اصل 5]

انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية