موقع مرشحين مجلس الشعب المصرى 2014
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اول موقع مصرى خاص بدعاية مرشحين مجلس الشعب المصرى 2014 اذا لم يتم التفعيل من الايميل الخاص بك سوف يفعل المدير اشتراكك بعد 3ساعات من اشتراكك

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

عايزه أختار بجد

3 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1عايزه أختار بجد Empty عايزه أختار بجد الإثنين نوفمبر 07, 2011 12:14 am

nushi

السلام عليكم...ازيكم يا جماعة؟ أتمنى تكونوا كلكم بخير وكل سنة ثورة وانتم للنهضة مستعدين Very Happy

أولاً أشكر كتير أوي اللي صمموا المنتدى ده والقائمين عليه Smile أنا بنت كنت شاركت في الثورة، وبعدها بقيت حاسه ان فعلاً مصر بتاعتي وأنا مسؤولة عن بناءها ونهضتها من أول نجاح خطوتنا الأولى في الثورة، وعشان كده أنا لأول مرة إن شاء الله حنتخب في الانتخابات الجايه...بس طبعاً أنا عايزه أنتخب صح، وباختيار عقلاني ما بين بدائل المرشحين كلهم حسب برامجهم الانتخابية (وطبعاً بعد التأكد من ان ما كانش ليهم أي علاقة من قريب أو بعيد بالنظام البائد)، وعشان كده دورت على مرشحين دايرتي (باب شرق) على موقع اللجنة العليا للانتخابات بس ما لاقيتش أساميهم هناك، فدورت على جوجل كتير وأخيراً لقيت المنتدى ده، أنا بجد بشكركم أوي على المنتدى عشان لازم الناخبين يلاقوا فعلاً مكان يقدروا منه يعرفوا مرشحين دايرتهم وبرامجهم الانتخابية عشان يختاروا ما بينهم، لاني مش مستعده أستنى لحد يوم الانتخاب عشان أختار بسرعة واستعجال ما بين ورق الدعاية الأي كلام اللي بيتوزع يوميها في آخر لحظة Mad

الانتخابات المرة دي بقيت انتخاباتنا بجد...وعشان كده لازم نهتم بيها كناخبين ونختار ما بين المرشحين بجد Wink

أتمنى لو أي حد يقدر يوصلني لقائمة المرشحين كلهم (أفراد وقائمة) لدايرة باب شرق، عشان أبحث خياراتي كلها من غير ما يفوتني حد/حزب...

شكراً ليكوا تاني يا جماعة I love you

2عايزه أختار بجد Empty رد: عايزه أختار بجد الإثنين نوفمبر 07, 2011 7:53 am

محمــــــود الــــــلازق

محمــــــود الــــــلازق
مراقب عام
مراقب عام

عايزه أختار بجد 5866d610

3عايزه أختار بجد Empty رد: عايزه أختار بجد الإثنين نوفمبر 07, 2011 11:12 am

المدير

المدير
الــمــديــر الــعــام
الــمــديــر الــعــام