موقع مرشحين مجلس الشعب المصرى 2014
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اول موقع مصرى خاص بدعاية مرشحين مجلس الشعب المصرى 2014 اذا لم يتم التفعيل من الايميل الخاص بك سوف يفعل المدير اشتراكك بعد 3ساعات من اشتراكك

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

الاستاذ / محمد عبد العليم داود - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010

احمد شوالي
جمال على
سميرالمنزلاوى
ديدوو
شباب الجزيرة الخضراء
asdaslm
queenprint
احمد النحاس
عمرو الدسوقي
حسن داود
حسن باهى
رزق المعداوي
علاء مغازى العتيقى
حسن محمد على
محمد سعيد
سعد زغلول البطران2
ميمي راغب
ابو طاحون
رابطه محبي علي العجواني00
محمد عطية
حسام
اسلام عادل
محمــــــود الــــــلازق
مصر كبيره عليك
على عبده
محمدعبدالباسط المنوفى
الكحلاوى النجار
محمد يوسف ابوغنيمة
رابطه محبي علي العجواني)
سعيد الفيومى
أيمن صابر الزيات
شباب-مطوبس
36 مشترك

انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية

استفتاء

الاستاذ / محمد عبد العليم داود - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 - صفحة 2 Empty50%الاستاذ / محمد عبد العليم داود - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 - صفحة 2 Empty 50% [ 64 ]
الاستاذ / محمد عبد العليم داود - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 - صفحة 2 Empty50%الاستاذ / محمد عبد العليم داود - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 - صفحة 2 Empty 50% [ 65 ]
مجموع عدد الأصوات : 129

التصويت مغلق

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 2 من اصل 3]

رزق المعداوي

نعم لللواء صلاح المعداوي عمال وفلاحين ونعم للحاج على العجواني فئات

علاء مغازى العتيقى

علاء مغازى العتيقى

رابطة محبى الدكتور عبد الحميد يونشس زيد تؤيد الاستاذ محمد عبد العليم داود فعلا هذا العضو يستحق لان يكزن عضو لمدة عشر سنوات قادمين انه افضل من جاء فى الدائره مفى مقعد العمال من يوم نشاء مجلس الشعب الى الان وسيظل كذالكسير على بركة الله رابطة محبى الدكتور عبد الحميد يونس

رزق المعداوي

استاذي الفاضل /حسن باهي الاختلاف بيننا لايفسد في الود قضية ولكن تعالى على ارض الواقع يكون الشهد علينا الانجازات التي انجزها العضو السابق المحترم فكر جيدا

حسن باهى

[
b] لو حضرت اليوم العزاء فى المرحوم خال الأستاذ محمد عبد العليم داود كنت رأيت عجبا
كنت رأيت مظاهرة فى الحب لهذا النائب المعطاء
نعم لمحمد عبد العليم داود وهنيئا لك حب الناس [/b]

محمد عطية

المدعو الكذاب المنافق حسن باهي والذي كتبت له من قبل وحذرته من ادخال اسم المهندس على العجواني في نقاشه ولكنه تناسي واو تجاهل هذا الكلام أود ان اوجه الى هذا الكذاب رسالة لعل وعسى يفهم وان كنت اعتقد ان ذلك بعيد المنال
ذكرت من قبل ان المهندس على العجواني يحترم جميع المرشحين بلا استثناء بداية من اضعف مرشح نهاية بأقوى مرشح ولا فرق لديه بين احد ، اما بخصوص صيدك فى المياه العكرة ايها العكر القذر فأقول لك كلمتين مختصرتي ( اقسم لك بالله انت لا تؤيد محمد عبدالعليم داود وكل ما تفعله تفعله لصالح مرشح للفئات يريد الوقيعة بين المهندس على العجواني وباقي المرشحين ويفعل ذلك منذ فترة وللمتابع لهذا المنتدي سيعرف الحقيقة ، وسيعرف ان هذا الافاق مخادع ، فبالله عليكم هل من المعقول لمرشح عمال ان يخسر احد المرشحين الفئات او العكس وهل من المعقول ان محمد عبدالعليم داود يريد ان يخسر انصار العجواني لكي يخرج احد انصاره لكي يقول هذا او العكس ، الحقيقة واضحة ياسادة ومصلحة هذات الافاق واضحة وضوح الشمس في سماء ربها )
واعلم انك مهما فعلت في محاولة الوقيعة بين المهندس على العجواني واللواء صلاح المعداوى فأنت واهم وواهم وهم كبير وسأقول لك لماذا ؟ لان الصلة التي تربط بين المهندس على العجواني واللواء صلاح المعداوى هي صلة قرابة ونسب قبل اى شىء وصلة لابن البلد الواحدة او الصندوق الواحد كما تدعي ايها المعتوه المزقوق ،وعندما تم سؤال المهندس على العجواني عن اللواء صلاح ايها الكذاب كان رده قاطعاً ويعلمه قبل اى احد جميع عائلة المعداوى وقال بالحرف الواحد
اللواء صلاح المعداوى ليس شرف لمطوبس وحدها ولا للدائرة وحده بل شرف ووجه كريم لمصر بأكملها لما قدمه هذا الرجل من خدمات لهذا البلد ولااهلها ووجوده بالدائرة لهو مكسب كبير سيعرفه الداني والقاصي
اما بخصوص ادعائك الباطل في انه قال انه امامه خمس سنوات فيااصحاب العقول الحكيمة بالله عليكم هل يعقل هذا ، أهذا الرجل يتكلم عن انسان لا نعرفه وهل العجواني بهذا الغباء لكي يصدر عنه ذلك
اسمع يابتاع ياابو اسم مستتعار وتختفى تحت اسم حسن باهي وال منعرفلكش اصل ولا انته منين انت كذاب ولا تقول غير الكذب
المهندس على العجواني يحترم ويقدر اصغر واحد فى عائلة المعداوى سواء مؤيد او معارض وجميع هذه العائلة تعرف جيداً هذا
واسمع جميع المرشحين في خندق واحد زام تقوله ليس له الا تفسيرين وهو انك مزقوق من احد المرشحين لعمل وقيعة بين ابناء البلد الواحدة ، واما انك فعلا من انصار داود وتريد الشقاق بين ابناء البلد الواحد لتمنع تحالفهم مع بعض
ارجو من العقلاء التريث وعدم الانسياق وراء تلك الاقاويل المغرضة والكاذبة والتي يتضح لنا الهدف من ورائها

حسن داود

نحن انصار الاستاذ محمد عبدالعليم داود ومؤيديه نؤكد ان الاستاذ محمد عبالعليم داود ليس له علاقة بما يطلقه العضو حسن باهي من إشاعات ويؤكد انه لا يعبر الا عن نفسه ولا دخل للاستاذ محمد عبدالعليم بتلك التفاهات الصادرة عن هذا العضو ويؤكد على انه يكن كل الاحترام لجميع المرشحين عمال وفئات ويقدر اللواء صلاح المعدواى والمهندس على العجواني والذي تربطه بهما علاقة جيدة ومودة كبيرة ، ويؤكد على ان المهندس على العجواني هو وانصاره اخوان له ويهمه امرهم كما يهمه امر مؤيديه ومناصريه وما صدر عن المدعو حسن باهي بحق المهندس على العجواني هو بعيد كل البعد عنه ويتضح للجميع ايضاً من كلام الاخ حسن انه لا يمكن بأى حال من الاحوال ان يكون للاستاذ محمد داود علاقة بما يدور وبما يصدر عن هذا العضو
وننصح الاخ حسن باهي اذا كان امر مرشحنا يهمه ان يكف عن هذا العبث وهذا الاسلوب الذي يضر اكثر مما ينفع وإلا فنحن ننأى به ونجنبه عن مؤيدينا ومناصري داود

حسن داود

نعم للنائب المحارب من اجل اهله ووطنه
نعم للصحفي محمد عبدالعليم داود رمز العطاء على ارض هذه الدائرة
ومرحباً بكل المنافسين المحترمين والشرفاء

رزق المعداوي

الي الاسم المستعار حسن باهي اقول لك انك منافق وانك لاتعرف شيء عن المباديء ولا تعرف كيف تعبر عن مرشحك انك كنت صحيح من مؤيدي ا/ محمد داود فالامر الذي لاتعرفة اننا بيننا وبين عائلة العجواني علاقة قرابة وصداقة ومودة اما بخصوص الانتخابات من حق اي فرد الترشيح (وفي ذلك فالينافس المتنافسين )

عمرو الدسوقي

وايه مصلحة العجواني ياحسن يا باهي انه يعادي المعداوى ولا يقول عليه كده
وبعدين على رأى الاستاذ حسن داود انته لو خايف وبتأييد داود كنت وقعته في المرشحين التانين ، اكيد طبعا انته هدفك مش تأييد داود انته عاوز تعمل فتنة وخلاص
على العموم انته ال بتعمله في الفاضي والناس الواعية كتير وشهد شاهد من اهل الاتنين المرشحين داود والمعداوى
تسلم على ردك الواعى يااستاذ رزق المعداوي وتسلموا على الشجاعة بتاعتكم ياانصار داود وتسلم يااستاذ حسن داود
الاختلاف في الرأى لا يفسد للود قضية
عجواني عجواني lol! lol! lol! داود داود داود lol! lol! lol! معداوي معداوى lol! lol!

احمد النحاس

نعم للرجل المحترم والخدوم الذي لا يغلق هاتفه في وجه احد وذلك ليس من اجل الانتخابات ولكن ذلك منذ سنوات وهو في خدمته في القوات المسلحة ونعم لمن يخدم اهل دائرته في السر والعلن ودون مقابل

محمــــــود الــــــلازق

محمــــــود الــــــلازق
مراقب عام
مراقب عام

الاستاذ / محمد عبد العليم داود - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 - صفحة 2 Allah

يا جماعة ياريت يكون اسلوب النقاش مهذب
ارجو من الجمعيع التحلى بروح المنافسة الشريفة
وذلك منعا للحذف
لذلك
تم الغاء اشتراك العضو / حسن باهى، وشكرا لكم

الاستاذ / محمد عبد العليم داود - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 - صفحة 2 15881603158515751604160o

عدل سابقا من قبل محمــــــود المصــــــرى في الإثنين نوفمبر 15, 2010 11:31 am عدل 1 مرات

queenprint

queenprint

الاستاذ / محمد عبد العليم داود - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 - صفحة 2 5555510

الاستاذ / محمد عبد العليم داود - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 - صفحة 2 303010
تتشرف شركه كوين للطباعه الرقمة ان تتقدم لسياتكم بنبذه مختصره عن نشاطها:
نحن شركه متخصصه في عمل التصميمات الخاصه بلافتات والاعلانات الخارجيه ونمتلك مطبعه متكامله الخدمات لطباعه جميع انواع الاعلانات لطرق والشوارع ونستطيع ان نقدم لسيادتكم خصومات هائله خلال فتره الانتخابات .
• طباعه البانر الخاص بالافتات باقل الاسعار مما يساعدكم في تقليل التكلفه الخاصه بحملاتك
• عمل تصميمات مجانا مما يساعدك على التميز والتواصل مع مؤيدكم
• التسليم في خلال 24 ساعه مما يساعدك على التواجد في اي وقت
• خامات ذات قوه غير قابله للقطع او التمزق من العوامل الجويه

نحن الافضل لاننا المصدر واسم له تاريخ

مدير المبيعات:أ/شوقي كامل
ت/0119009022
queenprint@gmail.com
www.queen2print.com
300ش الهرم 8عمارات المنتصرامام محطه الطالبيه

asdaslm

بالله على كل واحد عندو ضمير يبطل هلفطه فى الكلام ويقول ما يمليه عليه ضميره وبلاش اصحاب المصالح الخاصه عشان ربنا ويعنى انتو عرفين ان عبد العليم مش بتع الكلام ده انتو ناس عرفين عبد العليم وعرفين مين الاصلح بس يرب متغركمش المظهر الكدابه والكلم المعسول والناس اصحاب المصالح الخاصه فى مطوبس وفوه الناس اللى عايزين عبد العليم يغرف ويدلهم الناس اللى عايزن عبد العليم لمصالحهم الخاصه اللى الحقد ملاهم يهبطو شويه وبلاش طمع عشان عبد العليم داه بتاع الغلابه وبيعمل عشان ربنا بيعمل عشان الفقير يلقى ياكل ونفس الناس اللى بتخرج بره الديره وتشوه صورة عبد العليم ؟ يتعظو من الردود اللى بتحصلهم من الناس عشان عبد العليم معروف فى جميع انحاء مصر من اسوان لسكندريه اناشهاد على كذاوقعه بذالك ولكن ربنا الحمد لله مع عبد العليم عشان الرجل داه اجره عند الله ياريت بس عدم نقل الكلام داه المرشح داه بيقول وداه عاد والناس تتقى ربنا شوياوبلاش نفاق والناس اللى دخله تغلوش وتخد اصوت فى الهوا ياريت يرعوربنا فى اللى بيعملوه والله اعلم انى اقول الحق سالم عز اسكندريه
Smile

44الاستاذ / محمد عبد العليم داود - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 - صفحة 2 Empty عزاء واجب السبت أكتوبر 30, 2010 4:00 am

شباب الجزيرة الخضراء

نتقدم بخالص العزاء للاستاذ محمد عبد العليم داود والاسرة الكريمة فى فقيدهم الغالى
الهمه الله والاسرة الصبر والسلوان
وتغمد الفقيد برحمته
واسكنه فسيح جنته

علاء مغازى العتيقى

علاء مغازى العتيقى

الاستاذ / محمد عبد العليم داود - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 - صفحة 2 421095533

نحن عائلت العتيقى نؤيد نبايع رجل الخدمات الاول بلا منازع الاستاذ محمد عبد العليم داود رجل الخدمات الرجل الذى حاز ونال رضا الجميع من ابناء دائرته الكرام بل وتعدت خدماته الى خارج حدود الدوله الجغرافيه بل وصلت العاصمه كفر الشيخ وانشاء الله هو النائب القادم وسيعدى وسيعدى وخد تحط يعدى دى خمسين خط وسيعدى على ال عاوز يعدى على بر الامان وواضح حب الناس للاستاذ محمد عبد العليم داود وخدماته وانشاء الله فى البرلمان يا استاذ محمد رابطة محبى ومؤيدى الدكتور عبد الحميد يونس زيد تؤيد الاستاذ محمد عبد العليم داودوانشاء الله نحن واثقون من ذالك الدكتور عبد الحميد مقعد الفئات والاستاذ محمد داود الصحفى الامع عضو العمال وفقها الله وانشاء الله معا الى البرلمان

محمدعبدالباسط المنوفى

الرجاء من الاخوة انصار الاستاذ / محمدعبدالعليم داود عدم اثارة الشائعات لان جميع مرشحى مجلس الشعب من الفئات والعمال على رأس محمد داود وليس بينة وبينهم الا الخير وهذة منافسة شريفة والله يولى من يصلح وانا من انصار محمد عبدالعليم داود الذى فعل لدائرتة مالم يفعلة عضو مجلش من قبل من أيام الخديوى اسماعيل نحن معاك يا داود ونؤيدك[u]

ديدوو

نعم محمد عبدالعليم داود انت امل الامة امل فوه ومطوبس امل كفرالشيخ امل مصر امل المسلمين اصبر وسوف تكون نائب الشعب فانت الاحق بها انشاء رب العالمين

محمدعبدالباسط المنوفى

بكل الحب نؤيد ونزكى رجل المبادىء محمد عبدالعليم داود[i]

محمدعبدالباسط المنوفى

[

نحن عائلت المنوفى نؤيد نبايع رجل الخدمات الاول بلا منازع الاستاذ محمد عبد العليم داود رجل الخدمات الرجل الذى حاز ونال رضا الجميع من ابناء دائرته الكرام بل وتعدت خدماته الى خارج حدود الدوله الجغرافيه بل وصلت العاصمه كفر الشيخ وانشاء الله هو النائب القادم وسيعدى وسيعدى وخد تحط يعدى دى خمسين خط وسيعدى على ال عاوز يعدى على بر الامان وواضح حب الناس للاستاذ محمد عبد العليم داود وخدماته وانشاء الله فى البرلمان يا استاذ محمد الاستاذ محمد عبد العليم داودوانشاء الله نحن واثقون من ذالك والاستاذ محمد داود الصحفى الامع عضو العمال وفقها الله وانشاء الله معا الى البرلمان مع تحيات محمدعبدالباسط المنوفى برمبال

سميرالمنزلاوى

لى تجربة معقدة مع النائب داود ، لكننى و بغض النظر عن مصلحتى الضيقة أؤيده بكل قوة كنائب محترم رفع اسم الدائرة عاليا و الكمال لله وحده
سميرالمنزلاى روائى و عضو اتحاد كتاب مصر

51الاستاذ / محمد عبد العليم داود - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 - صفحة 2 Empty اول القصيدة ! الإثنين نوفمبر 08, 2010 2:46 pm

سميرالمنزلاوى

كيف يكون عنوان الموقع خاطئا؟
العنوان الصحيح هو موقع مرشحى مجلس الشعب وليس مرشحين !
ارجو التصحيح و جل من لا يسهو.

جمال على

نحن وبإذن الله تعالى قد عقدنا العزم والنية على إختيار أحسن الموجودين على الساحة وهم
1 - محمد عبدالعليم داود
2 - صلاح الدين المعداوى
وإنشاء الله سيكونا هما النائبان القادمان لهذه الدائرة
وهم فى داخلهم يمثلون الفئات والعمال وهم أنسب الإختيارات وحتى نرضى ضميرنا أمام الله سبحانه وتعالى والله الموفق

اسلام عادل

[b][i]الي الاستاذ عبدالحميد الشاذلي اتقي الله فيما تقول وتتهم الناس بالباطل والله ستحاسب علي كل كلمه تقولها بالباطل ضد محمد عبدالعليم داود
انا عوز بس اوضحلك ان انت مش عارف اي حاجه في اي حاجه لان7500000جنيه البتقول عليهم مش قيمه محمد داود واقولك يا استاذي هوه لما محمد عبدالعليم بيروح له حد عاوز قرار علاج او عمليه الدوله بتدي لمحمد عبدالعليم فلوس وتقوله خد عالج فلان او علان لا يا استاذي محمد عبدالعليم مش بياخد فلوس في ايده ده بيروح المريض للجنه الطبيه وتعمل تقرير للحاله وقيمه القرار كام يعني ملوش دخل في حكايه الفلوس وكل الاخطاء الحصلت اخطاء اداريه من اللجنه الطبيه و بعدين محمد عبدالعليم لو كان عوز ينهب ويسرق هيبص لفلوس القرارت ماهو لو كان عاوز يسرق كان سرق مع ال سرقوا ونهبوا اراضي مطوبس ومفضحهمش ووقف سرقه الاراضي
وبعدين كلنا عارفين كويس مين ال لفق قضيه قرارات العلاج لمحمد داود ومتخلتاش نتكلموا في السياسه وبدليل ان هوه الطلب رفع الحصانه عنه للادلاء باقواله وعشان كده النيابه اخلت سبيله علي طول
انا عوز اقولك يا استاذي ان محمد عبدالعليم بيخدم كل الناس الفقير والغني مش هقولك مش بيخدم الغني لا بيخدمه زي مابيخدم الفقير وبعدين هوه لما يخدم الفقير او يعمله قرار علاج او عمليه اويعينه هاييجي يقول انا عينت فلا وعلان هو هيذله بالخدمه الخدمهاله لا يا استاذي ومتنساش ان ا محمد وظف 1750 ومعظمهم من الفقراء وكان هيعلن الاسامي دي والناس قالولوا لا مينفعش هيفكروك بتعايرهم
واخيرا احب اقولك اتقي الله فيما تقول وخليك مع المرشح الانت معاه وعلي فكره انت بتعمله سمعه حلوه اوي لان كل الناس هتفكرك مذقوق واحب اعرف حضرتك ان مهما انت قولت واتكلمت من هنا للسنه الجايه مفيش حد هيصدقك ولا يصدق كلمه واحده من الكلام البتقوله لان محمد عبدالعليم محفور في قلوب الناس الصغير قبل الكبير وعمرك ماهتقدر تغير ده وان شاء الله بالتوفيق يا داوود يا حبيب الملاين يا مكتسح الاصوات ب 32000صوت الدوره الفاتت وهيزيدوا ان شاء الله الدوره دي لان الناس عوزه تثبتلك حبها وهتبقي ان شاء الله نائب الشعب للدوره التلته علي التوالي
وشكرا

حسام

سيبك ياعم اسلام من الكلام ده كلنا عارفين الاستاذ محمد عبدالعليم داود وانته يااخ عبدالحميد الشاذلي عيب ميصحش بتأييد صلاح المعداوى براحتك ودى حرية لكن متغتابش الراجل وهو مش عجبك في غيره روح انتخبه بدون تجريح
نعم للافضل ، نعم للاخلاص ، نعم لداود والعجواني

احمد شوالي

عجواني وداود

عبدالحميد رجب الشاذلى

الاخ اسلام انا مش وجهت ليك اى كلام ولو سمحت متقولشش ان بلفق كلام للعضو بتاعك دى كلها حقائق منهم انا قفل التليفون فى وجهى واخويا خد ورقة ورماة فى الزبالة وطبعا كل الناس عارفة لية داود بيخدم الاغنياء فقط والحمد الله انا مش مستنى واحد زى داود يعينى او يعين اخويا انتة انفسك دواد عملك خدمة واكيد سمعت على اللى اتعمل فى داود الليلة فى قرية برمبال مش هو دة اللى بتقول علية حبيب الملايين وبعدين الاصوات اللى اخدها الدورة اللى فاتت كانت اغلبها من الاخوان المسلمين
وشوف المنشور اللى اتعمل من فوة لغاية البرج واتوزع النهاردة فى المسيرة اللى انضرب فيها هو والناس اللى معاة اللى جايبهم معاة عشان يحموة فى قرية برمبال
لما بتكلم عن محمد دواد بتكلم عن وقائع مش تقولى اتقى الله غير انى اعرف واحد من القاهرة محمد دواد جابلة قرار علاج ب 80000 جنية ورفض انةيدخل واحدة ست كانت بين الحى والموت يدخلها مستشفى دمنهور ودى من اهل الدائرة مش يروح يجيب قرار علاج لواحد ساكن بالقاهرة
الراجل خدمك خلاص خليك معاة وسيبنا نقول الحقيقة

عبدالحميد رجب الشاذلى

اليكم المنشور اللى متوزع من فوة لبرج مغيزل عن خدمات العضو المحترم
طلبى فين يا داود
الانسان ما هو الا مواقف وانا فى طابور العاطلين دايما واقف
عطيت طلبى لعبداللطيف وبعد شوية قال يالطيف
ولما سالتة قال افرح طلبك دة راح لنظيف
طلبى فين يا عبداللطيف قول الحقيقة وبلاش تزييف
وان كنت رميتة مافيهاش تكليف يا لطيف يا لطيف يا لطيف
الانسان ما هو الا مواقف وانا فى طابور العاطلين ديما واقف
عطيت طلبى تانى لابو الريش وكل ما اسالة يقولى مفيش
ياعم هو انا طالب بقشيش طلبى فين يا ابوالريش
قول الحقيقة ومتخبيش
الانسان ما هو الا مواقف وانا فى طابور العاطلين ديما واقف
عطيت طلبى تانى لابو عياش وكل ما اسالة يقولى ماجاش
تاخدة بكرة ولا من عاش هو طلبى دخل الانعاش
قوليلى هى وظيفتى خدوها الاغنية وخلاص الفقراء محرومين ملهاش
طلبى فين يا داود هو الطلب دخل طريق مسدود
ولا الطلب ملهوش مردود ولا انت ملكش عهود
ولا هو راح وملهش وجود ياعم خلاص عرفنا انك مش فاضى
على الفضائية بتشتم الوزرا وكل دة فى الفاضى

نظر لطول الصفحةبينزل الجزء التانى من المنشور فى موضوع جديد

عبدالحميد رجب الشاذلى

الجزء التانى من المنشور
فين مصالحنا اللى انتخبناك عشلشنها الوفد كمان عزلوك
لما عرفو انك بتجهص مليان على الفاضى
والله ما هتضحك علينا المرة دى ولو حتى عملولك مؤتمر ذى اللى عملة زمان صبرى القاضى
خلاص انا الفقير عرفت طلبى راح فين
عبداللطيف اخوك لف فية سندوتش وهو رايح وظيفة البترول
اللى مرتبها 8000 جنية بعد ما كان سكرتير مدرسة ب 400 جنية
ولا اقولك انا عرفت طلبى عند ابن الديروطى المليونير
اللى وظيفتة خلاص خلاص خلاص انا عرفت طلبى فين
عندربنا وحسبى الله ونعم الوكيل يا محمد عبدالعليم

59الاستاذ / محمد عبد العليم داود - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 - صفحة 2 Empty بلاش افتره الأحد نوفمبر 14, 2010 11:04 pm

asdaslm

الاخ عبد الحميد الشاذلى انت متحامل جدا على الاستاذ محمد عبد العليم حط نفسك مكانه قبل ان تتكلم عشان الرجل داه فى ايام مبينمش من كتر الضغط عليه ثم يااخ عبد الحميدقبل ماترمى بالتهم هت الدليل على صدق كلامك وكلامك ليس الا كلام واحد صليط لحساب حد تانى وابقى قبلنى لوحدعمل زى عبد العليم وخلى بتاع الحكومه ينفعكم وبلاش حملت الرسايل والكلام الفاضى اللى انت بتقوله عشان ربنا يكرمك[center]

الفرعون الصغير

عبدالعليم داوداحسن عضو على مستوى الجمهوريه فى تاريخ البرلمان المصرى والحكومه تلفق له القضاياالكاذبه لانها لم تجدخطا ولو بسيط لمحمد عبد العليم ونزول حماده داود الانتخابات بسبب رفض محمد عبدالعليم التواطؤمع شريف داودلاخراج اذن تصدير بثلاثة الاف طن ارزمن تحت الطربيزه وقال لوزير التجاره
كيف اقوم باستجوابك اذا قبلت هذه المساومه

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 2 من اصل 3]

انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية