موقع مرشحين مجلس الشعب المصرى 2014
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اول موقع مصرى خاص بدعاية مرشحين مجلس الشعب المصرى 2014 اذا لم يتم التفعيل من الايميل الخاص بك سوف يفعل المدير اشتراكك بعد 3ساعات من اشتراكك

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

الاستاذ / هاني مبروك فرغلي - مرشحكم لمجلس الشعب المصرى 2010 دائرة القوصية (فئات)

عمر ابوعيطه
الوكيل_2015
ابو ميدو جواد العلي
عصام صلاح وهمان
احمد نادي عبدالنظير سلطان
المثقف
Mohamed El_Raies
من قلب القصير
النمر الاسود
الكومندا الفرغلى
محمداحمدعبدالعال نصير
كاظم
الاتجاه المعاكس
الفتي
تيتو2
احمد عثمان علي خليل
حفيدة مبروك
امبراطورالمقاطعه
محمــــــود الــــــلازق
محمدعبدالمعتمد عون
البقاءللحب
حفيد الصحابة
النسر الجارح
جودة على عثمان
الامبراطور
ابوالليف
التاريخ كما يجن ان يكون
هانى حسن
هاني حسين
الكنج الكنج
المدير
medoo
36 مشترك

انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 21  الصفحة التالية

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 3 من اصل 21]

هاني حسين

مساء الورد
انت تشرفنا وتكترنا طبعا
وسمحنا ان كونا اتعصبنا عليك
كلـــــــــــــــنا نــــــؤيــــــــد
الاســــتاذ
هـــــــــــــانـــــي مـــــــــبروك
اخواكم ابو حسين

http://hanimabrok.yoo7.com/
الموقع الجيد للنائب هاني مبروك

ابوالليف

اشكرك يا استاذ هاني علي ذوقك
ويشرفني طبعا لقائكم جميعا وانا باذن الله موجود معاكم في الانتخابات
وارجو انكم تكونو موجودين واقابلكم واقول لكم انا مين
يا استاذ هاني لك تحياتي ولوالدك الطيب والحمية تكون في الدين والعرض فقط اما المرشحين مع احترامي لهم بكل احزابهم وطوائفهم خدمو انفسهم فقط
يا استاذ انا وقفت في اللجان واتعصبت ذيكم كدة
وبالاخر لقيت المرشح لما ينجح يخدم اهل بيته فقط او لو كان كريما شوية يخدم من اجتمع معه في الجد فقط
اخي انا لا ضد هذا او مع ذاك ولكن حبيت اشوف الحوار مع الشباب المتعلم سيصل الي اين
انا اكبر منك ع الاقل ب10سنين عرفتك من طريقة كتابتك وتحمسك لمرشحك
اخي المرشح مصلحته الشخصية في الانتخابات وانتم شوفو مصلحتكم فين
ومش كل ال يديك سلاح تقاتل بيه يبقي بيحبك
اعرف الناس وتعلم من الحياة
انا اعرفك كويس جدا واعرف والدك واعزه جدا
وكنت شاهدا علي امور ببلدكم لا داعي لذكرها
لانها تمس اشخاص لا اكن لهم الا الاحترام كان لمن تؤيده فيها مواقف غير مشرفة واسأل ابناء عمومتك الاصليين
واخيرا اخي ما حك جلدك مثل ظفرك
وما ينفعكش غير تورك ابن بقرتك
ولما تيجي بالسلامة نتعارف
واعدك ان لا ادخل علي اللينك الجديد وربنا يوفقكم اردت لكم الحوار الهادف الذي يصل بنا الي نتيجة ولكنكم ابيتم
ونستعيذ بالله من الشيطان وربنا يعز المسلمين والعرب واهل مصر
وينزع العصبية الجاهلية من قلوبنا
ونستودعكم الله

الامبراطور

لاتاسفن على غدر الزمان فطالما رقصت على جثث الاسود كلاب
لاتحسبن برقصها بلغت مقاما تبقى الاسوداسودا والكلاب كلاب
انشاء الله الفوزللاستاذ هانى مبروك ونرجو مساندة هذا الرجل العظيم

هاني حسين

الاســــتاذ

اؤيد وابايع الاستاذ الفاضل هاني مبروك المحترم
إِنْ يَنْصُرْكُمُ اللَّهُ فَلا غَالِبَ لَكُمْ وَإِنْ يَخْذُلْكُمْ فَمَنْ ذَا الَّذِي يَنْصُرُكُمْ مِنْ بَعْدِهِ وَعَلَى اللَّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ ....

اخواكم هاني حسين
0096594040664

الكنج الكنج

السلام عليكم بسم الله الرحمن الرحيم وما النصر الا من عند الله صدق الله العظيم ..... اللهم مااجعل هذا الرجل قدوه لهذه البلدة ورد به كيد الحاقدين فهو الرجل الامثل لهذا المنصب ونحن لانرى احادا غيرة نوليه نؤيدونبايع الباشا هانى مبروك..............

ابوالليف

السلام عليكم
فينك يا ميدو وحشتنا يا راجل
ليه مشيت انتظر مني تلفون من مصر قريبا
انا سجلت تلفونك
علي فكرة ممكن نرشحك الدورة الجاية لمجلس الشعب يلا شد حيلك يا ميدو
يمكن نغير ونتغير ويجينا الخير
وممكن انا باذن الله ارشح نفسي بس تساندني علي حق وان معجبكش برنامجي الانتخابي لا تؤيدني ومش هزعل منك لاني احب الديمقراطية
ونشوفك بخير

medoo

معرفة الرجال كنوز

ابو الليف باشا وعسل ابو الليف باشا وانت يا غالي واحشني اهم شئ تكون انت بخير وكل حبايبنا بخير اكيد ميدو هايكون بخير .لا يا عم بالنسبة للترشيح ادخل انت وانا وراك يا غالي وهاقف معاك متخفش علشان اضمن وسطة واقدر اقف في طابور العيش.وعلى فكرة هاكون سعيد بسماع صوتك واذا كنت من بيت ابو الليف انت فنبقى جيران وحبايب ونسايب على فكره .وربنا يوفقك يا باشا ومتخفش في أي مجال هانكون وراك بس انت هات من الاخر وقولي تاخد كام وتايد الاستاذ هاني ههههههههه.
اتمنى للجميع قضاء اجمل واسعد الأوقات في صحبتنا ولا ننسى الدعاء للاستاذ هاني مبروك
اخوكم /محمد ابراهيم عبدالمؤمن مسعود ت:0096565960692

ابوالليف

لو انت رضيت وخدت
لو انت بعت
انا مش ابيع معاك ولو بعت
انت ال هتدفع ولا مين
بس خلي بالك المرشح ال يشتري صوتك النهاردة بكرة
يبيعك في سوق النخاسة
واصلا مش هيبقي فيه عيش ولا طابور
الناس تبقي تاكل بعضها يا ميدو

medoo

يا غالي فهمتني غلط انا بهزر معاك عن طريق المداعبة يعني واسف لو أساءت فهمي

النسر الجارح

نؤيدك يا هانى مبروك الى اخر اعمارنا فاننا لن نجد افضل منك فالى الامام الله معك ونحنوا وراءك ولا تنظر خلفك فالكلاب تعوى والقافله تسير فسير على بركه الله والله يوفقك عن الغرب النسر الجارح واصدقائه

النسر الجارح

تاييد من القلب الى ال مبروك بدير القصير نؤيد الباشا هانى مبروك ونتمنى له التوفيق ان شاء الله وربنا يولى من يصلح
[i] sunny sunny

عدل سابقا من قبل النسر الجارح في الأربعاء أكتوبر 06, 2010 12:27 am عدل 1 مرات (السبب : اا)

النسر الجارح

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته احب انوهه على حاجه المجمع الانتخابى امبرح كان بنسبه تسه وتسعين وتسعه من عشره للاستاذ هانى مبروك يبقى ده اسمه ايه حب الناس اللى بتحب هانى مبروك وان شاء الله دايما متفوق باذن الله بحب الناس ليك اصدقا النسر الجارح بمنطقه الغرب [u]

medoo

شكر خاص للغالي النسر الجارح على مجهوده المبذول في مساندة الاستاذ هاني وشكر خاص لكل اهل الغرب بالقوصية

ابوالليف

مساء الخير يا ميدو ايه اخر اخبار الحزب

البقاءللحب

الي الاخ ابو الليف انا ليس لي سابق معرفه بك ولكني متصفح جيدا علي النت وعارف انته بتقول ايه بس الظاهر ان الحق عما القلوب وبعدين ايه اخوان اون لاين ده الموقع ده خاص بالاخوان وانا عن نفسي لو شفت واحد من الاخوان قدامي مش هقولك هاعمل فيه ايه بتوع السياسه الهابطه دول وبعدين يا اخي هاني مبروك مش عاجبك خلاص نام في بيتكم وبلاش كل شويه تدخل وتحكي اصلي انا فاهم انته عاوز ايه والموضوع ده مش منك انته بس انا عارف انته عاوز ترمي الي ايه بس اقولك مهما عملت ومهما قلت احنا هنبقي وراء هاني مبروك لانه بجد يستحق كل تقدير وسيبك من هو عمل ايه للبلد احنا مش منتظرين هو عمل ايه يكفي انه من دير القصير وبعدين يا ابو الليف لما مش عاوز مصلحه شخصيه يبقي خلاص خليك في حالك

الامبراطور

السلام عليكم
الى كل الناس التحيه
والله انا مع البقاءللحب فى كل الكلام اللى بيقولو
بس احب اعرف الناس ان ابو الليف مش من بيت
ابو الليف ان واحد عاوز يفتن بين الناس
وداخل باسم ابو الليف
ونحن نتشرف بمعرفه الناس

النسر الجارح

لا شكر على واجب يا ميدو انا مش بجامل دى الحقبقه ومن حق هانى مبروك ان الناس نحبه وتقف بجانبه لانه جدير بحب الناس وربنا يوفقوا الى اخر المشوار باذن الله

هاني حسين

الاســــتاذ

اؤيد وابايع الاستاذ الفاضل هاني مبروك المحترم
إِنْ يَنْصُرْكُمُ اللَّهُ فَلا غَالِبَ لَكُمْ وَإِنْ يَخْذُلْكُمْ فَمَنْ ذَا الَّذِي يَنْصُرُكُمْ مِنْ بَعْدِهِ وَعَلَى اللَّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ ....

اخواكم هاني حسين
0096594040664

جودة على عثمان

علي جميع الاخوة الالتزام باداب الحديت في الحوارومنع التعصب الموضوع ببساطة وضع الرجل المناسب في المكان المناسب اخوكم المستشار جودة علي

medoo

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته:تحياتي الى الجميع نهنيء الشعب المصري بمناسبة حرب اكتوبر المجيد.

medoo

حبيت اشكر الغاليين وبالاخص ابو الليف وعلى الجميع الا يوجه ليه تهمة الفتنه الا ضدنا لانه واحد مننا كل ما في الامر انو عبر عن راي واحنا نحترم جميع الاراء سواء في صالحنا او غير لذا كفايكم الرد على بعض وحالوا تكتبوا كلام يستاهل يتكتب ويتابع من الاخرين .ولا تنسوا الدعاء الى الاستاذ هاني مبروك ولا انسى اهل الغروبات والنسر الجارح الذي انتظر منه دخول مناصري الاستاذ هاني من بلده او قريته ولهم الشكر والامتنان .اخوكم محمد ابراهيم عبد المؤمن مسعود .

medoo

ولا ننسى قول الله تعالى ((ما يلفظ من قول الا لديه رقيب عتيد ))

الامبراطور

تسلم ايدك يا ميدو على الكلام الحلو
ونحترم جميع الاراء وشكرا الى كل الموجودين
مع تحيات ابو خليل

medoo

مـلحــوظــة:

]center]اجــعــل زيـارتــك امــرا ينتظــره الاخــريـن وكـن متميـزا بـاحتـرام الجـميـع لـك[/center]

medoo

مفيش بين الاخوات شكر يا ابو خليل يا غالي منورنا يا عم عبقال لم نتعبلك كدة .
على قدر اهل العزم تاتي العزائم يا ابو خليل

والمسلم من سلم المسلمون من للسانه ويده.

ابوالليف

السلام عليكم يا اخوان
لماذا تشتمونني هل لاني اردت لكم الحوار الطيب
وهل انا اخطأت بأحدكم ولم ادري
ولمن لا اقول لمن اساء الي
لولا يوم القيامة لأجبتك
اردت لكم الخير اردت ان نخرج اخوان كما دخلنا وسبق وقلت لكم الغضب لا يكون الا في الدين والعرض
ولكن البعض لا يفهم ان الخلاف لا يؤثر في الود
فالرجاء الي من اساء الي ان يعلم نفسه التحليق في الفضاء حتي تكره الاسفاف ويعرفها العز حتي تكره الذل
ولنربي نفوسنا علي الحكمة القائلة
استغن عمن شئت تكن نظيره
واحتج الي من شئت تكن اسيره
واحسن الي من شئت تكن اميره
ولنعلم جميعا ان ابن ادم لا يعطيك نعجته الا ليأخذ منك الثور والجملا
ولو يعلم الكبش ان القائمين علي تسمينه
يضمرون له الشر ما اكلا
وانا لا اييأس ابدا لان الوقت والصبر كافيان لتحويل ورقة التوت الي قطعة قماش من الحرير
ويا اخوان كذب من قال ان الشر يطفأبالشر وان كان صادقا فليوقد نارين ثم ينظر هل تطفئ احداهما الاخري لكن يطفئ الخير الشر كما يطفئ الماء النار
لماذا تشتمني ولا تحاورني لماذا لا تحلم لنفسك بالخير لماذا لا تقنعني برأيك
لماذا لا يجرؤ بعض الناس أن يكونو ملوكا حتي في احلامهم
اسف للاطالة واشكر ميدو وجودة وكل متعلم ابي لنفسه الاسفاف في الامور
وخالص تحياتي للجميع واتمني التوفيق لمن يصلح ولكل المرشحين الاحترام والتقدير 

النسر الجارح

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اشكرك جميع الموجودين معنا ونؤؤيد الباشا هانى مبروك لعضويه مجلس الشعب فالى الامام ياباشا ولا تنظر خلفك فسر على بركه الله وعون من الله ودائما الى الامام احد مناصرى الباشا هانى من الغرب

medoo

جمعة مباركة علينا وعلى جميع المسلمين إن شاء الله. اللهم انصر إخواننا المسلمين في كل بقاع الأرض وأهدنا إلى ما تحبه وترضاه

medoo

الاخ ابوالليف لا تلتف الى اي اتهام لك.ونحن لا نساق وراء اي راي اواتهام ونعرف جيدا شخصيةالشخص الذي امامنا واقول لكل من ينسب اي اتهام الى ابوالليف انظروا الى اسلوبوا حتى في الرد على اتهاماتكم .انتوا تركتم التاييدومناصرةمرشحنا الذي لا يرضيه ابدا ان يكون الحوار بين مناصيره بهذه الطريقة.لذا اطلب من الكل انا يؤيد ويناصر الاستاذ هاني .ولا يشغل نفسه بالردعلى فلان اوعلان ولا تخافوا فمن يغلط اويتعدى حدوده سوف يلقى ما يليق به.
واعملوا جيدا ان كثيرمن الناس ترى اسلوبكم وتعبيركم في الراي وهل منا لا يحب ان يكون صورةمشرفة لبلده ولنفسةاولا ثمم مرشحه .والاستاذ هاني لا غبار عليه فلا تعيبه انت باسلوبك واعلم انك تستطيع ان تجبر شخص لا يؤيد الاستاذ هاني على ان يؤيده من اسلوبك وينبهر بكل من حوله.
وهذا من مبدئ : الطيورعلى اشكالها تقع. واخيرا وليس باخر اشكركم على حسن تعاونكم وتاييدكم للاستاذ هاني ولا ننسى ان نشكر كل فرد في مركزالقوصيةباكملها يؤيد ويساندالاستاذ هاني مبروك

النسر الجارح

السلام عليكم جميعا
ايه الاخبار الامور فى الغرب تمام وان شاء الله بكره هيكون انتخابات الجان القاعديه وان شاء الله هتكون من نصيب حبيبنا هانى مبروك ونتمنى التوفيق من الله

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 3 من اصل 21]

انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 21  الصفحة التالية